Ik ben gisteren avond met Orion84 en BOOTZ naar de Eindhovense kermis geweest op de Kennedylaan en heb geprobeerd wat levendige foto's te maken. De onderstaande vier foto's vind ik qua effecten best goed gelukt en spreken alle vier de beweging van de kermis uit. Ik heb op deze foto's geen nabewerking uitgevoerd, op resizen en wat croppen na.
#1:

De Gravitron, een grote centrifuge die een behoorlijke G-kracht veroorzaakt
#2:

Het reuzenrad, ik heb hier veel met sluiterijden gespeeld, maar ik vind deze de mooiste.
#3:

De Deca Dance, met wat blauwe verlichting voor de special effects.
#4:

De Snow Jet, op het moment van de foto stond net de stroboscoop aan wat voor een erg geslaagd lichteffect heeft gezorgd.
Alle foto's zijn geschoten met mijn Fuji S9500 met de specificaties in de EXIF info.
#1:

De Gravitron, een grote centrifuge die een behoorlijke G-kracht veroorzaakt
#2:

Het reuzenrad, ik heb hier veel met sluiterijden gespeeld, maar ik vind deze de mooiste.
#3:

De Deca Dance, met wat blauwe verlichting voor de special effects.
#4:

De Snow Jet, op het moment van de foto stond net de stroboscoop aan wat voor een erg geslaagd lichteffect heeft gezorgd.
Alle foto's zijn geschoten met mijn Fuji S9500 met de specificaties in de EXIF info.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson