[outlook 2003] huisstijl / handtekening / briefpapier

Pagina: 1
Acties:
  • 1.920 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kendekeizer
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 09:12

kendekeizer

Ieder probleem = een uitdaging

Topicstarter
Voor het bedrijf waar ik werk moeten we briefpapier maken in outlook. Het is de bedoeling dat het (nu al bedrukte) briefpapier wordt ingescand en kan worden gebruikt als achtergrond in een e-mail bericht.
Veel bedrijven hebben een logo boven hun e-mail e.d. zo willen wij hier dus een watermerk achtergrond. Het toevoegen dmv de body background code is me al gelukt, het plaatje is echter in beeld veel groter dan 1 a4. terwijl het ingescande bestand toch echt origineel 1 a4 is en het goed ingescand is.
Het zou prettig zijn als elk blad van de e-mail dus de achtergrond krijgt op a4 formaat.

Wie o wie heeft dit ooit voor elkaar gekregen?!

het voorbeeld bestand: http://www.kendekeizer.nl/voorbeeld.html
eventueel het losse plaatje: http://www.kendekeizer.nl/DOC080806-0001.jpg

alvast bedankt!

Problemen zijn erom opgelost te worden

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Kan je me uitleggen welke van de tekens op dat briefpapier je niet via standaard HTML / CSS kan maken en waarom je denkt dat het nodig is om iedere mail 200kb groot te maken zonder dat er dan nog maar 1 letter tekst in staat?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• kendekeizer
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 09:12

kendekeizer

Ieder probleem = een uitdaging

Topicstarter
Waarom deze discussie, ik vraag gewoon een oplossing. Degene die hem levert krijgt er iets voor terug in de zin van een nuttige bijdrage te hebben geleverd aan het forum
Dus wie o wie helpt mij uit de brand. (GEEN DISCUSSIES)

[ Voor 21% gewijzigd door Lustucru op 10-08-2006 15:44 ]

Problemen zijn erom opgelost te worden

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Als je het zo stelt is het gewoon werving en daar zijn andere sites beter geschikt voor ;)

De vragen die Boss stelt zijn wel degelijk relevant voor een *goede* oplossing van je probleem. Ik denk dat het goed is als je nog eens faq "forumgedrag" en faq "policy" doorleest zodat je weet wat de visie van de GoT-crew is op het functioneren van het forum.

Gezien je vraagstelling mis je wat basiskennis over afbeeldingsformaten en afbeeldingsresolutie. Dat is niet erg, maar als je dan weigert in te gaan op redelijke vragen is het hele draadje zinloos en kan er net zo goed een slotje op.Wil je een kant en klare oplossing? Bel een webdesign bedrijf of je vormgever.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dc00b183bdeeb022839001199b572f96/thumb.jpg

Alsjeblieft.

Maar ik hoef er niets voor, zo'n oplossing zou ik geen geld voor durven vragen.
Maar als je iets wilt overmaken naar een goed doel is dat prima :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.