Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Onterechte foutmelding invoer ontbreekt

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb een bericht gepost, en die wilde ik nog wat uitbreiden. Ik heb de aanvulling (een quote van een site) bij het bericht ingezet en wilde het bewaren. Ik kreeg toen de melding:
Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld
(interne identificatie: message::update::input_missing)
Dit terwijl er zeer zeker wel invoer is. Ik heb dit afgelopen week al een keer eerder gehad, ook met het wijzigen van een bericht. Ik heb eventueel de tekst nog wel voorhanden die deze melding geeft.

'Bekijk bericht' geeft ook de tekst Niets ingevuld

[ Voor 5% gewijzigd door P_de_B op 10-08-2006 10:58 . Reden: aanvulling ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Krijg je die melding altijd bij een bepaalde input dan? Oftewel: is dit reproduceerbaar?

Welke browser gebruik je? Dit doet me denken aan een bekende bug in IE namelijk...

[ Voor 32% gewijzigd door crisp op 10-08-2006 11:00 ]

Intentionally left blank

• P_de_B
  • Niet online
De vorige keer was een hele andere input, de input die nu problemen geeft (ook als ik terug ga in de browser en nog een keer submit of dan voor bekijk bericht kies) is de volgende:

Dat zijn gewoon nieuwsheadlines

[quote]

What are 'Web Clips'?
Web Clips show you news headlines, Gmail tips, blogs, any RSS and Atom feed, relevant sponsored links, and more -- right at the top of your inbox and messages. Receive updates from your favorite sites without having to leave Gmail!

Here's how to customize which Web Clips are shown in your account:

1. Log in to your Gmail account.
   2. Click Settings at the top of any Gmail page, and open the Web Clips tab.
   3. Browse popular clips by selecting a topic link along the left. Search for feeds by entering topics that interest you -- use this feature like you would Google Search. Or, enter specific feed URLs.
   4. Click Add next to the clips you'd like to see in your Gmail account. 

Each clip displays the source from which it was received, how long ago the clip was published, and a link to access the entire story or page containing the clip.

From your inbox, you can scroll through clips you've already seen by clicking the left arrow (<) or see new clips by clicking the right arrow (>).

Note: Clips of your favorite RSS and Atom feeds are displayed randomly, and aren't targeted to the contents of your mail. [/]

(alles tussen de PRE tags dus)

Browser: FF 1.5.0.6 @ WinXP

Het blijft gebeuren in hetzelfde venster, paste ik de exacte tekst in een nieuw venster, dan gaat bekijk bericht wel goed.

[ Voor 5% gewijzigd door P_de_B op 10-08-2006 11:04 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

P_de_B schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:01:
[...]
Het blijft gebeuren in hetzelfde venster, paste ik de exacte tekst in een nieuw venster, dan gaat bekijk bericht wel goed.
mmz, dat lijkt dan meer op een browser-bug dan een bug aan onze kant.
Ik kan het ook niet zo gauw reproduceren...

Intentionally left blank

• P_de_B
  • Niet online
Kan het aan de server liggen :? Ik heb het een aantal keer geprobeerd en steeds dezelfde foutmelding. Ik heb de laatste paar keer de bron bekeken, en als het fout ging stond er Served by Asclepius. Na een keer of 10 proberen, ging het ineens wel goed maar stond er Served by Aphaea. Daarna weer proberen en het ging een aantal keren wel goed. Er stond dan steeds Served by Aphaea of juist helemaal geen served by tekst. Ik kan na een aantal keren proberen niet weer de Asclepius server 'te pakken krijgen'.

Ik zou het wel vreemd vinden als het daar aan lag trouwens, maar dit is wat me opviel. Nu ik eraan terug denk was het de vorige keer ook zo: ik had het venster open laten staan en na de lunch probeerde ik nog een keer te submitten en ging het wel goed.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp, sync asclepius es voor de zekerheid? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:13:
crisp, sync asclepius es voor de zekerheid? :)
Number of files transferred: 0
lijkt dus al up-to-date...

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

str4nge. Ik surf i.i.g. ff alleen op asclepius eens zien of ik dezelfde bug kan triggeren al zie ik geen foutmeldingen in de errorlog van apache dus ik denk dat het een client side bug is.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ook geen feedback meer, dus ik gok dat het probleem opgelost is?

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.