Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds kort in het gelukkige bezit van een Mio p550 PDA en een Samsung Z320i telefoon. Echter, wat mij wel handig lijkt om mijn PDA te gebruiken als een soort audio gateway, zodat ik via de PDA kan bellen/gebeld worden. Er zit op beide apparaten bluetooth. Ik heb al gegoogled en hier gezocht, maar kon eigenlijk niets vinden hiervoor.

De apparaten zien elkaar wel. De services die de PDA op de telefoon ziet zijn:

- Seriele poort
- Inbelnetwerk
- OBEX file transfer.

Het enige wat de telefoon op de PDA kan is browsen in de bestanden op de PDA.

Misschien is het niet mogelijk om dit te doen, maar misschien is er software voor of heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen??

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Denk dat je dat vierkant kunt shaken. Als je had willen bellen met je pda had dan gewoon een Qtek of een andere pda met eigen telefoonfunctie gekocht ? Was je waarschijnlijk nog goedkoper uit geweest ook.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:29

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Daarbij is bellen met een PDA gewoon onhandig. Tenminste als je dat ding aan je oor wil houden. Je moet al bijna verplicht een koptelefoon gebruiken. (nog afgezien van hoe vettig een PDA wordt als je die aan je hoofd houdt).
Het enige waarvoor een PDA handig zou kunnen zijn is dat je daar een groter scherm voor je contacts hebt, maar verder? Ik raad het niet aan.

Ik heb een MDA Pro maar bel liever met mijn Nokia 6310i.

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even uitleggen waarom ik dit juist wél handig vind:
Voor mijn telefoon is helaas geen carkit verkrijgbaar, maar mijn PDA kan ik wel aansluiten op de stereoinstallatie in de auto. Op die manier zou ik dan misschien wel handsfree kunnen bellen in de auto. Mogelijk is het dan op te lossen door te bellen via bluetooth met de PDA.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 12:06 ]

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb laatst een stukje software op pocketinfo gezien die dit kon, ik ben alleen de naam even kwijt.
Het was niet geschikt voor alle pocket pc's.

The birds turned into The Flying Dutchmen!