Toon posts:

Floppy en FireDTV werken onder MCE

Pagina: 1
Acties:
  • 666 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het is eindelijk gelukt om de Floppy- en FireDTV volledig aan de praat te krijgen onder MCE 2005.

Het is dus eindelijk mogelijk om digitale tv via de ether (DVB-T), satelliet (DVB-S) en digitale kabel (DVB-C) te kijken binnen MCE 2005.
De oplossing ondersteunt alle cam modules en smartcards die nodig zijn voor digitale tv in Nederland.
Ik ben zelf druk aan het testen geweest met meerdere tuners en een xbox360 :p dit werkt echt helemaal top! Ned1 kijken in de kamer en ned2 in de slaapkamer.
Alles is en blijft volledig digitaal en oogjes plakken voor ontvangers is echt verleden tijd :*)

De software en benodigde drivers komen per 1-9 op de markt. Meer info over de tuners is te vinden bij de fabrikant

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat doet dit in Overige Hardware :?

DVB is nogal Audio & Video :z

Oslik blyat! Oslik!

• ChillXXL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-03-2024
Zou je wat dieper in kunnen gaan hoe je dit hebt kunnen regelen en welke hardware je hebt gebruikt?

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 14:28

Willem2

Ω is futile

ChillXXL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:52:
Zou je wat dieper in kunnen gaan hoe je dit hebt kunnen regelen en welke hardware je hebt gebruikt?
Als je goed naar zijn profiel (1 post!) en inhoud van het bericht kijkt is het gewoon een ordinaire spam post als je het mij vraagt.

en nee, ik houd niet van voetbal... :)