Ik ben aan het werk in een groot document, waarin ook 20 plaatjes en tabellen zijn verwerkt. Voor het onderschrift maak ik gebruik van de optie 'caption' die Word hierbij biedt. Ik stuit echter op twee problemen die ik graag opgelost zie. Ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is, maar aangezien Word zelfs voor een gevorderde gebruiker nog ontelbare onbekende mogelijkheden heeft, heb ik goede hoop!
Ten eerste het verwijzen. Wanneer ik in de tekst verwijs naar een figuur of tabel (Insert - Reference - Cross Reference) maakt Word hier automatisch Figuur 1 van. Dus met een hoofdletter F. Kan dit worden gewijzigd in een kleine letter (wanneer het niet het eerste woord van de nieuwe zin betreft)?
Ten tweede is mijn document verdeeld in 6 hoofdstukken. Hoe kan ik bijvoorbeeld figuur 20, zoals het nu heet, figuur 6.3 laten heten (waarbij 6 het hoofdstuknummer is)?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen! Bedankt alvast!
Ten eerste het verwijzen. Wanneer ik in de tekst verwijs naar een figuur of tabel (Insert - Reference - Cross Reference) maakt Word hier automatisch Figuur 1 van. Dus met een hoofdletter F. Kan dit worden gewijzigd in een kleine letter (wanneer het niet het eerste woord van de nieuwe zin betreft)?
Ten tweede is mijn document verdeeld in 6 hoofdstukken. Hoe kan ik bijvoorbeeld figuur 20, zoals het nu heet, figuur 6.3 laten heten (waarbij 6 het hoofdstuknummer is)?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen! Bedankt alvast!