Als je dan de bestanden netjes gaat ordenen in mappen ed. dan zou je al een eind moeten komen
Als ik in bovengenoemde tool zou kunnen sorteren en groeperen dan zou ik al heel tevreden zijn.
Om het even visueel te maken, dit is dus de tool die ik nu gebruik:
Ik snap niet wat je bedoelt. Als ik in het linker pane klik op Remote Desktops dan kan ik in het rechter pane niet sorteren, tenmiste ik zou niet weten hoe.TheRookie schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:00:
Je kan in het rechter pane wel sorteren op naam als je in de tree 'Remote Desktops' selecteert
Edit: wacht, ik zie het al. Je moet dan eerst de view op Detail zetten. Mmm, is aardig maar niet echt wat ik zoek. Maar als er geen alternatief is dan kan ik dit alsnog gebruiken.
[ Voor 20% gewijzigd door Jazzy op 10-08-2006 10:14 ]
Ik heb zelf maar een extra werkbalk aangemaakt in het start menu
zo dus

Heb bij iedere connectie de username en wachtwoord opgeslagen zodat de verbinding meteen word gedaan.
[ Voor 24% gewijzigd door Tijntje op 10-08-2006 10:14 ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Iets is in dit geval denk ik beter dan niets
Had je edit niet gezien ...
[ Voor 26% gewijzigd door TheRookie op 10-08-2006 10:15 ]
Ik draai zelf al een tijdje geen Windows meer en onder Linux heb ik andere tools voor RDP verbindingen.
+er zit ook ica en vnc in
moet het gratis: http://www.visionapp.com/141.0.html?#get_URL_ID_TOK
vRD is ideal for administrators who need to maintain simultaneous connections to multiple servers (organizing connection-specific settings and login credentials in folders/subfolders).
[ Voor 33% gewijzigd door Zwelgje op 11-08-2006 11:55 ]
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Verwijderd
Een oud-collega van me heeft zelf iets geprogrammeerd dat puik werkt: Remote Desktops.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:26:
Ik gebruik zelf Royal TS van code4ward, dit is een erg mooi gratis en fijn tooltje, het gebruikt onderwater natuurlijk wel de mmc van microsoft maar het is echter wel een stuk gebruiksvriendelijker.