Hoe outlook automatische post ophalen uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• malbolgia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-05-2021

malbolgia

huh? nee hoor ik ben een engel

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb het volgende probleem.
Als ik online aan het gamen ben, bv: BF2, gaat outlook post ophalen waardoor het spel dat ik speel er uitschiet (lees: ik ga naar bureaublad) wat uiteraard mijn dood in het spel betekend. :(
Ik heb alle menu's doorgekeken een alle automatische verzenden en ontvangen uitgezet toch blijft dit probleem zich voordoen.
Outlook doet dit normaal ook maar dan heb ik er geen last van als ik aan het surfen ben of zo. Outlook komt dan even heel snel onder in de taakbalk en is na 2 seconden weer verdwenen.

Verder kan ik in de help files van outlook en op het web hier niets over vinden.
Ik heb outlook 2002 samen met XP home.
Mijn internet verbinding staat altijd aan, en kan zoals je begrijpt niet uit want anders kan je niet online gamen.

Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem? (Outlook eraf halen is geen optie ik heb hem nodig voor mijn werk ;) )

keep it cool, keep it watercooled

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Paar vraagjes:
A : Waardoor schiet BF2 eruit, door de melding dat je nieuwe mail hebt??? Deze is gewoon uit te zetten in opties.
B : Kijk eens in outlook onder bestand / offline gebruik
C : Waarom outlook niet gewoon uitzetten, niet eraf halen. Maar gewoon even afsluiten???

• malbolgia

malbolgia

Topicstarter
Gomez12 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 01:34:
Paar vraagjes:
A : Waardoor schiet BF2 eruit, door de melding dat je nieuwe mail hebt??? Deze is gewoon uit te zetten in opties.
B : Kijk eens in outlook onder bestand / offline gebruik
C : Waarom outlook niet gewoon uitzetten, niet eraf halen. Maar gewoon even afsluiten???
A: Outlook staat niet aan. dwz ik heb het programma niet geopend hij doet dit automatisch. En nee ik heb geen foutmelding. Outlook staat alleen een seconde of 2 in de taakblak.
B: Ik heb alles uitgezet
C: Ik heb outlook nooit aangezet. Hier bedoel ik mee, ik start mijn pc op. Ik ga fijn een spelletje spelen en dan doet outlook dat. 8)7 Ik heb dan dus nog niet eens aan outlook gezeten.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
malbolgia schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 01:55:
[...]

A: Outlook staat niet aan. dwz ik heb het programma niet geopend hij doet dit automatisch. En nee ik heb geen foutmelding. Outlook staat alleen een seconde of 2 in de taakblak.
B: Ik heb alles uitgezet
C: Ik heb outlook nooit aangezet. Hier bedoel ik mee, ik start mijn pc op. Ik ga fijn een spelletje spelen en dan doet outlook dat. 8)7 Ik heb dan dus nog niet eens aan outlook gezeten.
Ok, dan is outlook niet de hoofdschuldige. Waarschijnlijk heb je iets op je computer aangesloten wat gegevens probeert te synchroniseren met outlook, dit start outlook op, synchroniseert de gegevens en sluit outlook weer af.

Voorbeelden zijn pda's / mobiele telefoons / ipod. Meeste hiervan hebben een synchronisatie programma wat opstart met je pc. En waarbij dan ook nog eens ingesteld is dat je agenda / contactpersonen gesynchroniseerd moeten worden met outlook.

Geef eens een lijstje met programma's die draaien / loop het zelf even na. Want Outlook moet je nog steeds zelf starten ( of in je startup groep gooien ), komt niet automagisch omhoog met booten van je pc...

Alhoewel ik me wel kan herinneren dat outlook 2003 ook automatisch msn opstart, misschien dat dit ook omgekeerd werkt ( msn opgestart en outlook wordt ook opgestart om te controleren op nieuwe email??? Geen mogelijkheid om te controleren hier omdat ik geen msn gebruik )

• malbolgia

malbolgia

Topicstarter
Ik heb wel activesync aanstaan voor mijn telefoon maar die zit er bijna nooit in en het icoontje is grijs

gevonden!!! het is idd active sync. Ik heb daar de instelling veranderd in alleen synchroniseren bij verbinding met de telefoon. nu is het probleem over.

Dank je wel :D

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-07 06:59

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Gomez12 ik ben het niet helemaal met je eens! :)

Ik zie tijdens de opstartprocedure ook outlook even snel in de taakbalk staan, terwijl het niet in mn startup staat en in msconfig ook niet te vinden is. Het gebeurt ook als ik mn pda niet heb aangesloten, en tevens staat het niet in het register bij run of runonce oid :) Ik heb er geen last van verder, omdat ik toch niet game en outlook daarna handmatig opstart en het ook aan laat staan, maar ik weet niet waardoor het komt dat hij eventjes 'opstart'... :?

ok, ff daar kijken dan maar :D

[ Voor 3% gewijzigd door Wokkels op 10-08-2006 02:17 ]

Permanent wintericon!

Pagina: 1