Ik ga binnenkort een nieuwe PC kopen, en nu wil ik mijn oude hardware (Athlon 64 3200, 1GB ram, 9800pro met VF700 koeler) in een shuttletje proppen, en deze aan een vriendin cadeau (kado?) doen. Nu heb ik wat foto's bekeken van de SK21G en ik vraag me af of er nog alternatieve koelers te installeren zijn, of dat de behuizing gewoon te klein is? Het is de bedoeling dat de PC zo stil mogelijk is, en als ik de stock koeler op mijn 9800pro moet schroeven helpt dat niet echt. de kaart is ongeveer 3.5cm hoog met VF700 geinstalleerd, en volgens dit plaatje zou dat misschien NET passen? Breedte is 20 cm.

Weet iemand of er anders met "VIA UniChrome Pro 128-bit 2D/3D graphics engine" een beetje te werken valt? Heb er nog nooit van gehoord namelijk, en dit is de onboard graphics engine van deze shuttle.
Ook heb ik nog een zalman 7700 (ofzo) koeler liggen, die niet op mijn moederbord paste (Asus K8V), kan ik enige hoop houden dat deze in dit shuttletje te proppen valt, of gaat dat helemaal niet lukken?
Ten slotte, als iemand ervaring heeft met deze shuttle, ik zou het erg op prijs stellen als je wat foto's van de binnenkant kon posten.
Weet iemand of er anders met "VIA UniChrome Pro 128-bit 2D/3D graphics engine" een beetje te werken valt? Heb er nog nooit van gehoord namelijk, en dit is de onboard graphics engine van deze shuttle.
Ook heb ik nog een zalman 7700 (ofzo) koeler liggen, die niet op mijn moederbord paste (Asus K8V), kan ik enige hoop houden dat deze in dit shuttletje te proppen valt, of gaat dat helemaal niet lukken?
Ten slotte, als iemand ervaring heeft met deze shuttle, ik zou het erg op prijs stellen als je wat foto's van de binnenkant kon posten.