Een goedenavond beste tweaker/gamers.
Sinds een dag of 2 speel ik Most Wanted best wel veel,
Graphische gezien kan mijn kaart het spel makkenlijk aan.
Alles heb ik in de video-instellingen van het spel op Hoog gezet, en draai dit alles op een resolutie van 1280x1024.
Na pak en beet 20 minuten rijden, daald of eerder gezegt, stort mijn FPS in naar een Dia voorstelling.
Aangezien ik mijn probleem heb opgezocht via google, kwam ik er al gauw achter dat het aan de standaard koeling zou moeten liggen.
Vandaag heb ik dus de Zalman VGA VF700-Cu op de kaart gezet.
En na een uur ben ik weer gaan testen, het spel lijkt weer vlekkenloos te werken, maar na 20 minuten op een snelheid van gemiddeld 200km/pu daald de FPS in een keer naar beneden, waardoor het spel net een Dia voorstelling lijkt.
Ik heb de nieuwe drivers, chipset drivers, en het spel speel ik niet via DVD-rom.
Ook handig om te weten is dat mijn GPU idle op 49 graden staat.
en tijdens de diavoorstelling op bijna 98 graden piekt.
Sinds een dag of 2 speel ik Most Wanted best wel veel,
Graphische gezien kan mijn kaart het spel makkenlijk aan.
Alles heb ik in de video-instellingen van het spel op Hoog gezet, en draai dit alles op een resolutie van 1280x1024.
Na pak en beet 20 minuten rijden, daald of eerder gezegt, stort mijn FPS in naar een Dia voorstelling.
Aangezien ik mijn probleem heb opgezocht via google, kwam ik er al gauw achter dat het aan de standaard koeling zou moeten liggen.
Vandaag heb ik dus de Zalman VGA VF700-Cu op de kaart gezet.
En na een uur ben ik weer gaan testen, het spel lijkt weer vlekkenloos te werken, maar na 20 minuten op een snelheid van gemiddeld 200km/pu daald de FPS in een keer naar beneden, waardoor het spel net een Dia voorstelling lijkt.
Ik heb de nieuwe drivers, chipset drivers, en het spel speel ik niet via DVD-rom.
Ook handig om te weten is dat mijn GPU idle op 49 graden staat.
en tijdens de diavoorstelling op bijna 98 graden piekt.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]