Toon posts:

Pentium Mobile 760 2.0 ghz of toch Intel duo core 1.66 ghz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit erg te twijvelen tussen deze 2 processors...ik wil dus een laptop aanschaffen...

maar wat is nou sneller...ik hoor dat de duo core 1.66 ghz sneller is...maar veel applicaties en games ondersteunen duo core niet....verlies je dan terrein op het gebied van snelheid? is de mobile 760 dan aan te raden ipv de duo core

Verwijderd

volgens mij kan je dit volledig zelf bedenken
heb jij profijt bij dual core, zo nee dan kunnen reviews je de beste keuze vertellen, zo jah dan is de dual core jou man

Verwijderd

Topicstarter
ik wil wel een beetje fatsoenlijk gamen....welke processor is hier beter in dan?

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:35

Theo

moederbord

Ik zou gaan voor de core duo. Nu ondersteunen misschien niet alle games dual core, maar in de directe toekomst gaat dat zeker gebeuren. Bovendien kan je met dualcore de game op één core laten draaien, en windows met alle drivers op de andere core waardoor je game toch net iets soepeler loopt.

Bovendien ondersteunt core duo hogere geklokt geheugen wat ook een positief effect heeft op de preformance (bij core duo zitten "modernere" chipsets die hoger geklokt geheugen toelaat. De 760 maakt vaak gebruik van een "oudere" chipset die alleen maar DDR er DDR II 533Mhz ondersteunt)

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

theodouma schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:28:
Ik zou gaan voor de core duo. Nu ondersteunen misschien niet alle games dual core, maar in de directe toekomst gaat dat zeker gebeuren. Bovendien kan je met dualcore de game op één core laten draaien, en windows met alle drivers op de andere core waardoor je game toch net iets soepeler loopt.

Bovendien ondersteunt core duo hogere geklokt geheugen wat ook een positief effect heeft op de preformance (bij core duo zitten "modernere" chipsets die hoger geklokt geheugen toelaat. De 760 maakt vaak gebruik van een "oudere" chipset die alleen maar DDR er DDR II 533Mhz ondersteunt)
das omdat de P-M maar een FSB van 533 heeft ;)

en tjah, over het algemeen zal de core duo sneller zijn :)

Verwijderd

euhm core duo is dus sneller als een P-M

zelfs op single core gebied

de MHz/GHz maken nix meer uit
Pagina: 1