Wie weet hoe de overgang verloopt van Xs4all naar IPB?
Zit je lang zonder internet of gaat dit zonder problemen?
Wie of wat is IPB? Sorry, maar dat was het eerste wat in mij opkwam toen ik jouw post las. Verder waarom zou je van XS4ALL af willen, naar mijn idee is er geen betere provider. (Misschien om de kosten... ze zijn inderdaad wat duurder dan de meeste providers?)Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:20:
Wie weet hoe de overgang verloopt van Xs4all naar IPB?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
[ Voor 51% gewijzigd door jbvo op 09-08-2006 22:27 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
UNFAQ --- Unfrequently Answered Question
Verwijderd
Jah, baggerVerwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:18:
Bedankt voor jullie reactie
IPB betekent inderdaad internetplusbellen van KPN
Zijn er meer mensen die er ervaringen mee hebben?
Na wat ik er tot nu toe van gehoord en gelezen heb, ben ik het geheel met je eens. In deze is goedkoop waarschijnlijk duurkoop. De techniek is nog te jong en kent nog te veel kinderziekten. Dat zie je overigens veel de laatste tijd, neem digitale TV eens de kwaliteit zou beter moeten zijn dan analoog, maar laat vaak te wensen over. (veelal doordat de bandbreedte niet voldoende is) Ik doe nog wel even rustig aan laat ze eerst maar eens goed testen en de grootste "kinder ziekten" er uit halen.Major7 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:27:
Van de week voor iemand geïnformeerd bij ondermeer XS4ALL voor IPB.
Ze hebben het nog niet en het zou moeten gaan komen in het 4e kwartaal van 2006.
MAAR... als je een betrouwbare telefoonverbinding wilt hebben, neem dan gewoon een ouderwetse telefoonaansluiting en een normale ADSL-verbinding, want dat plus-bellen ligt er vaak uit en de kwaliteit is ook niet zo goed als de gewone telefoon.
DIt was wat ik van de XS4ALL helpdesk te horen kreeg...
(En toevallig kwam dit volledig overeen met wat ik er zelf al van dacht.)
[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 12-08-2006 12:34 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Dat verhaal heb ik ook gehoord, vervolgens krijg je een compleet verkoopverhaal over het voIP van XS4ALL dat geweldig moet zijn en stukken goedkoper is. Als je dan begint dat je dan nog steeds aan het "koper" van kpn vast zit en dat het dus prijstechnisch niet interessant is krijg je een smoes dat je voor die 120 eu per jaar wel een goede telefoonlijn hebt in het geval van ....Major7 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:27:
Van de week voor iemand geïnformeerd bij ondermeer XS4ALL voor IPB.
Ze hebben het nog niet en het zou moeten gaan komen in het 4e kwartaal van 2006.
MAAR... als je een betrouwbare telefoonverbinding wilt hebben, neem dan gewoon een ouderwetse telefoonaansluiting en een normale ADSL-verbinding, want dat plus-bellen ligt er vaak uit en de kwaliteit is ook niet zo goed als de gewone telefoon.
DIt was wat ik van de XS4ALL helpdesk te horen kreeg...
(En toevallig kwam dit volledig overeen met wat ik er zelf al van dacht.)
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Dit is heel goed nieuws! Dat is dus vrij zeker?gumtree schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:52:
Toevallig vorige week nog ff met XS4All gebeld, en nog voor december dit jaar komt XS4All met IPB, ze schijnen te veel klantjes kwijt te raken aan planet en hetnet.
Ik heb ze tot eind december de tijd gegeven, mocht IPB dan nog een paar maanden op zich laten wachten dan stap ik over op planet ofzo. ik vind 120 eu in het jaar een leuk bedrag.DaRoot schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:51:
[...]
Dit is heel goed nieuws! Dat is dus vrij zeker?
Dan blijf ik zeker bij xs4all.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq