[TFT] HP1702: geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mtak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb een HP 1702 17" TFT monitor, nu kwam ik terug bij mn computer, lijkt het net alsof het beeld op zwart staat en hij zwaar ingebrand is. Als ik hem uit en aan zet wordt ie heel licht(wit) en daarna steeds donkerder. Heel vaag is te zien dat er een iets lichtere balk over het scherm loopt. Het scherm is dan op die balk na tft-zwart met hier en daar wat vlekken. Echt duidelijke foto's kun je er niet van maken. Dit doet hij ook als de monitor niet aangesloten is, terwijl hij dan gewoon in stand-by zou moeten springen. Het is nou niet echt duidelijk op wat voor termen ik moet zoeken, veel verder dan light bar en broken 1702 kwam ik niet.

Hier een foto van het beeldscherm:
Afbeeldingslocatie: http://srv01.trikketalk.net/~llanorant/tftsmall.jpg

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Of is dit een retourtje garantie HP(welke ik niet meer heb volgens mij...)?

ps. Natuurlijk heb ik de aansluiting al gecontroleerd, heb een andere (precies dezelfde) monitor omgewisseld op mn videokaart, deze werkt echter perfect.

Alvast bedankt,

[ Voor 1% gewijzigd door mtak op 09-08-2006 21:52 . Reden: toevoeging ]

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-07 09:18
uhmm het is spijtig om te zeggen maar ik denk dat je dat niet meer kan fixen.
En als je geen garantie mer heb is dat helemaal balen voor je. :*)

:)

• 601jean
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 11:12
Lijkt ind een geval voor garantie.
Je kan nog als laatste de monitor op een andere pc testen maar dat zal waarschijnlijk geen verandering brengen