Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40
Een vriend van mij had hier laatst een post neergezet die een beetje schamel was dus hier even een goede post

Hij zoekt dus een programmatje waarmee hij zijn pc thuis over kan nemen met zijn smartphone. Het liefst doe ik dit met het RDP protocol omdat dit het snelste werkt, VNC mag ook wel maar is iets te langzaam naar mijn zin. Ik had al een programmatje gevonden, maar je kunt het waarschijnlijk al wel raden, daar moet hij voor gaan betalen en daar heeft hij geen zin in natuurlijk.

met TSWEB lukt het helaas niet omdat die internet explorer waarschijnlijk niet met ActiveX componenten om kan gaan.

Ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben anders hoor ik het wel

[ Voor 9% gewijzigd door DaMoUsYs op 09-08-2006 21:09 ]

Check dit en help mee!

Verwijderd

ik draai gewoon terminal services, en kan zo via wifi mn server overnemen werkt heel simpel en snel en staat std op de pda

• DaMoUsYs
Ja dat klopt wel maar de versie die op een PDA staat is een Pocket PC versie en niet een SmartPhone versie volgens mij

Check dit en help mee!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Eigenlijk heeft Eggy al antwoord gegeven op je vraag: Eggy in "[Windows mobile 5.0] Remote Desktop"

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 10:03

Gé Brander

MS SQL Server

Volgens mij geeft Eggy alleen maar aan dat PocketPC deze mogelijkheid heeft, hij geeft niet expliciet aan of een Smartphone dit wel of niet kan... Nuance verschil...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• DaMoUsYs
inderdaad dat begreep ik er ook van
dus nu is mijn vraag is het mogelijk zo ja hoe ?

Check dit en help mee!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-11 13:26

sphere

Debian abuser

Ik heb net een iPaq RX1950 gekocht. Hierop staat WM5.0 met standaard terminal services client. Kan je de desktop mee overnemen, maar je wordt er niet gelukkig van. Het is traag, je scrollt je een ongeluk en het is traag. Had ik al gezegd dat je veel moet scrollen :|

Maar goed, met WM5.0 kan het dus standaard.

300MHz Samsung cpu (>>>XScale)
320x240 scherm

Wellicht is het wel doenlijk vanaf een MDA Pro/Qtek 9000, maar dat kan ik je niet uit de doeken doen.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• DaMoUsYs
Het is een Qtek uit de 8100 series ik weet niet precies welke maar dacht de 8110 ofzoiets
dat ie traag is had ik wel verwacht daarom wil ik ook geen VNC ofzo dat is nog trager

[ Voor 32% gewijzigd door DaMoUsYs op 11-08-2006 01:27 ]

Check dit en help mee!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

sphere schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:12:
Ik heb net een iPaq RX1950 gekocht. Hierop staat WM5.0 met standaard terminal services client. Kan je de desktop mee overnemen, maar je wordt er niet gelukkig van. Het is traag, je scrollt je een ongeluk en het is traag. Had ik al gezegd dat je veel moet scrollen :|

Maar goed, met WM5.0 kan het dus standaard.

300MHz Samsung cpu (>>>XScale)
320x240 scherm

Wellicht is het wel doenlijk vanaf een MDA Pro/Qtek 9000, maar dat kan ik je niet uit de doeken doen.
Dat is een PDA, dat is niet hetzelfde als een smartphone zoals de TS om vraagt...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-11 13:26

sphere

Debian abuser

Oh, inderdaad :X

Deze dan? http://www.cnet.com.au/downloads/info.htm?swid=10538918

* sphere gaat stil in een hoekje zitten huilen :'(

[ Voor 33% gewijzigd door sphere op 11-08-2006 12:33 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

TSMobiles is a Windows Remote Desktop Protocol (RDP) client for Java powered mobile phones and RIM Blackberry devices
... Nee dus. Een smartphone is een telefoon waar het Windows Mobile besturingssysteem op draait. Dat is niet hetzelfde als Pocket PC, en is niet hetzelfde als Java Powered en RIM Blackberry helaas.

• DaMoUsYs
ja die TSMobiles heeft wel een versie voor een smartphone als ik het goed gelezen had maar daar moest ie voor betalen

Check dit en help mee!

• DaMoUsYs
Is dit dan gewoon niet mogelijk of is dit zo'n rare vraag ?

Check dit en help mee!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Nee, lijkt me geen rare vraag, maar even goed nadenkend, zou je zelf kunnen verzinnen dat TS toegang tot een server via een smartphone niet echt werkbaar is, dus weinig markt voor, dus niet veel aanbod, dus zal je vraag wel open blijven staan. Zo denk ik dat het is.

Ik volg het topic met interesse, want ik zou het graag eens proberen...

• DaMoUsYs
Heeft er nog iemand een ideetje?

Check dit en help mee!

Pagina: 1