Mijn laptop heeft een vreemd probleem: op ongeveer 2 cm vanaf de onderkant loopt een horizontale lijn van 1 pixel. Niet een "dode" zwarte lijn maar een "gescramblede" lijn alsof er een los contact zit. Om het scherm zit een lijst, knijp ik links in de lijst dan is de lijn verdwenen. Laat ik hem los dan komt ie weer terug, niet altijd op dezelfde plaats.
Nu kan ik natuurlijk de laptop naar de fabrikant (Acer) sturen maar dan plaatsen ze gewoon een nieuw scherm en ben ik honderden euro's armer.
Zijn er handige mensen die weten wat ik eraan kan doen? Heb de connector van het scherm (op het moederbord) al bekeken maar die bleek het niet te zijn. Weet niet of dat de lijst te openen is?
Gaarne hulp!
Nu kan ik natuurlijk de laptop naar de fabrikant (Acer) sturen maar dan plaatsen ze gewoon een nieuw scherm en ben ik honderden euro's armer.
Zijn er handige mensen die weten wat ik eraan kan doen? Heb de connector van het scherm (op het moederbord) al bekeken maar die bleek het niet te zijn. Weet niet of dat de lijst te openen is?
Gaarne hulp!