Toon posts:

Welk TV en internet abonnement is het goedkoopst?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Shoot me, ik zit hier vast verkeerd en ik ga vast een domme vraag stellen,
maar ik wil het wel even weten en met een kort antwoord ben ik al blij.
Ik kom in een nieuwbouw appartement te wonen en er ligt wel een TV-kabel maar er komen nog geen zenders uit. Wat is de goedkoopste manier om dat voor elkaar te krijgen? Ik hoef geen speciale zenders of wat dan ook. Hopelijk niet essent @ home à 15,20 euro per maand?

Nog een vraag, er ligt al wel een telefoonlijn maar ook zonder abonnement. Is de goedkoopste/beste manier voor SNEL internet dan om een budget abonnement bij KPN te nemen à 10 euro en een Orange Family ADSL abonnement à 20 euro erbij te doen? Of had het goedkoper gekund. Ter info, mijn postcode is 5038 WN en ik heb ergens al gekeken dat we 400 m van de centrale af wonen, ik geloof dat dat ertoe schijnt te doen.

Alvast heel erg bedankt..

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Met Orange Family schijn je zonder de KPN te kunnen ;)
En met belbudget was ADSL nooit mogelijk, ik weet niet of dat ondertussen veranderd is.

Kabel moet je van je lokale kabelprovider nemen, kijk eens bij bijv. UPC of ze kunnen leveren op je adres, zo niet dan word je vaak doorverwezen naar de lokale kabelaar.

@Home kan op jouw locatie niet leveren, dus kijk eens naar UPC voor kabel.
Chello is op sommige plaatsen totaal ruk, op sommige plaatsen werkt het geweldig, dus je kunt ook kijken naar een totaaloplossing van UPC.

Anders is misschien KPN InternetPlusBellen iets voor je, en gewoon een tv kabelabbo van UPC, of een schotel met Canal Digitaal

[ Voor 38% gewijzigd door Romke op 09-08-2006 22:55 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:43

Dido

heforshe

Anti-XP schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:52:
En met belbudget was ADSL nooit mogelijk, ik weet niet of dat ondertussen veranderd is.
Da's al een paar jaar mogelijk, hoor :)

Wat betekent mijn avatar?

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Mja, wij hebben nu 3,5 jaar adsl en met een belbudget of ISDN30 lijn was het niet mogelijk.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Vergeet ook niet de optie Digitenne van KPN , is nl erg goedkoop.
Je kan daarmee ook op de Camping tv kijken.

How do you save a random generator ?

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:43

Dido

heforshe

offtopic:
Ik heb al vanaf eind 2003 een belbudget abbo. Je kunt het trouwens ook gewoon later omzetten ;)
Op deze lijn heb ik nooit een ander abbo gehad, KPN meneer vertelde me bij het aanvragen van de lijn trouwens wel dat het pas net kon en ze er nog geen ruchtbaarheid aan hadden gegeven.
Het zal dus officieel sinds ongeveer 1/1/2004 kunnen.

Wat betekent mijn avatar?

Verwijderd

digitale schotel, dreambox eraan ( moet je ff speciaal abbo regelen niet bij de reguliere zaken verkrijgbaar, heb je alle kanalen open voor paar euro/maand)

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

volgens mij moet je gewoon ff kijken of er niet ergens nog een loos wif netwerk ligt waar je gebruik van kan maken .. skype in /out etc.. bellen .. en dan een digitenne abbo ding voor een eurotje of 10 of zo en dan ben je klaar :)

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
btw als je toch aan belbudget zit te denken voor vast kan je net zo goed daar je mobiel voor gebruiken bv van TELE2 (gratis naar vast s`avonds en s`weekens) voor een 10tje per maand.

Tenzij je de belbudget nodig hebt voor de ADSL natuurlijk.

How do you save a random generator ?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > IH

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Hmm oke bedankt voor jullie reacties!

Voor internet ga ik denk ik voor Orange Family in combinatie met een KPN Bel budget abonnement (dat moet) waarmee ik uitkom op 30 euro in de maand.

En voor TV weet ik het nog steeds niet.. als ik het via essent doe kan ik het gratis uitbreiden voor digitaal tv met extra zenders of iets.
Pagina: 1