Hallo,
Hoe installeer ik (zonder gebruik te maken van een echt certificaat bedrijf) een certificaat aan voor LDAPS?
Ik zou gebruikers de kans willen geven om hun wachtwoord te wijzigen,
wanneer ik het volgende script gebruik op Windows 2003 IIS6 PHP 5.1.4 met LDAP support over https
dan krijg ik de meelding
Warning: ldap_modify() [function.ldap-modify]: Modify: Server is unwilling to perform in C:\...line 14
Het mail adres is veranderd naar tuintje, maar het wachtwoord niet
Ik denk dat het probleem ligt bij de verbinding naar de server, daarmee dat ik een poging wil doen om LDAPS te gebruiken, hiervoor moet je volgens de MS site een certificaat aanvragen, als ik een poging doe om deze stappen te volgen geeft Certificate authority, failled trg (Q321051)
Iemand een idee wat er scheelt met mijn configuratie? en of LDAPS zou werken en hoe?
Al doorgelezen bronnen:
PHP ldap_mod_replace
PHP ldap_modify
User password changes with LDAP and PHP
Hoe installeer ik (zonder gebruik te maken van een echt certificaat bedrijf) een certificaat aan voor LDAPS?
Ik zou gebruikers de kans willen geven om hun wachtwoord te wijzigen,
wanneer ik het volgende script gebruik op Windows 2003 IIS6 PHP 5.1.4 met LDAP support over https
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <?php $conn = ldap_connect("192.168.2.1"); ldap_bind( $conn, "Administrator@gregorius.be", "wachtwoord"); //$userdata["mail"][0]="mailinLDAPveranderd"; $userdata["unicodepwd"] = "{MD5}".base64_encode(pack("H*",md5("tuintje")));//"tuintje"; $userdata["mail"] = "tuintje"; $dn = "CN=A01,OU=Studenten,DC=gregorius,DC=be"; $result = ldap_modify($conn, $dn, $userdata); //change state echo $result; ldap_close($conn); ?> |
dan krijg ik de meelding
Warning: ldap_modify() [function.ldap-modify]: Modify: Server is unwilling to perform in C:\...line 14
Het mail adres is veranderd naar tuintje, maar het wachtwoord niet
Ik denk dat het probleem ligt bij de verbinding naar de server, daarmee dat ik een poging wil doen om LDAPS te gebruiken, hiervoor moet je volgens de MS site een certificaat aanvragen, als ik een poging doe om deze stappen te volgen geeft Certificate authority, failled trg (Q321051)
Iemand een idee wat er scheelt met mijn configuratie? en of LDAPS zou werken en hoe?
Al doorgelezen bronnen:
PHP ldap_mod_replace
PHP ldap_modify
User password changes with LDAP and PHP
It's just a matter of time...