Okay, ik heb een SQL express database 2005 runnen. Werkt prima.
Ik heb een script lopen dat de gegevens exporteert zodat ik een backup heb. Die lijkt te werken, ik heb de DB al gewist en opnieuw d.m.v. imports opgebouwd.
Probleem:
De export bestanden worden elke keer incrementieel groter
Metingen.mdf = 10 MB
metingen_dat.dat (output van script) = 500 MB
Op school heb ik 3 jaar geleden uitgebreid Oracle DB gezien (materie zit ook al ver). De principes zijn hetzelfde, maar de achterliggende dingen van MSSQL ken ik nu niet zo goed. Wat doe ik hier nu fout? Bedankt.
script:
Ik heb een script lopen dat de gegevens exporteert zodat ik een backup heb. Die lijkt te werken, ik heb de DB al gewist en opnieuw d.m.v. imports opgebouwd.
Probleem:
De export bestanden worden elke keer incrementieel groter
Metingen.mdf = 10 MB
metingen_dat.dat (output van script) = 500 MB
Op school heb ik 3 jaar geleden uitgebreid Oracle DB gezien (materie zit ook al ver). De principes zijn hetzelfde, maar de achterliggende dingen van MSSQL ken ik nu niet zo goed. Wat doe ik hier nu fout? Bedankt.
script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| USE master; GO EXEC sp_addumpdevice 'disk', 'metingen_dat','C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL.1\MSSQL\Backup\metingen_dat.dat'; GO EXEC sp_addumpdevice 'disk', 'metingen_log','C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL.1\MSSQL\Backup\metingen_log.dat'; GO BACKUP DATABASE metingen TO metingen_dat; GO BACKUP LOG metingen to metingen_log; GO sp_dropdevice 'metingen_dat'; GO sp_dropdevice 'metingen_log'; GO |