Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hoofd emailadres spam probleem

Pagina: 1
Acties:

• DaSquad117
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Hier in ons bedrijf werken we met zo'n 10 man. Ons emailverkeer wordt geregeld via Exchange 2003 op een WIN2003 SBS. Onze secretaresse die het hoofd emailadres heeft, (info@... .be) krijgt de laatste tijd zeer veel spam. De meeste adressen (90%)naartoe de spam is gestuurd, is zelfs niet info@... .be. Maar bijvoorbeeld accounting@... .be of billing@... .be. Kan ik ergens op de exchange instellen dat hij die adressen verwijderd en niet doorstuurd naar de hoofd/master emailaccount?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij kan je de adressen niet verwijderen, maar wel blocken ;)
zie bijvoorbeeld: http://www.outlookpower.com/issues/issue200301/spam001.html

[ Voor 41% gewijzigd door Outerspace op 09-08-2006 16:08 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

wat je ook eens kan nakijken is of er een "catch all" op de mailbox staat (dit wil zeggen dat deze alle mails accepteert die gestuurd worden naar @domein.be)

• DaSquad117
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:14:
wat je ook eens kan nakijken is of er een "catch all" op de mailbox staat (dit wil zeggen dat deze alle mails accepteert die gestuurd worden naar @domein.be)
Ik denk dat 't inderdaad zoiets zal zijn. Nu nog uitzoeken waar ge dat kunt uitschakelen, ik ben nog niet zo ver gevorderd in m'n boek over Exchange 2003! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DaSquad117 op 10-08-2006 20:53 ]