Mijn muis hangt regelmatig en er is dan niks meer mee te beginnen tot ik de USB stekker eruit en er weer in doe, dit is sinds mijn herinstallatie van Windows XP engels met geintegreerde SP2 het geval, daarvoor nooit problemen gehad, er zijn geen BIOS instellingen veranderd. Met PS/2 verloopstekkertje zelfde effect maar dan schiet de muis eerst nog over het scherm en vervolgens blijft de muis ergens in een hoek hangen, toetsenbord blijft gewoon werken (PS/2). Ook werkt de muis weer als ik via het toetsenbord de HID in apparaatbeheer uitschakel en weer inschakel.
Ik heb het met de standaard windows driver geprobeerd maar ook met die van logitech (MX 500 muis). Beide krijg ik de zelfde problemen. De laatste updates zijn van alles geinstalleerd inclusief de laatste VIA Hyperion drivers.
Ik heb het met de standaard windows driver geprobeerd maar ook met die van logitech (MX 500 muis). Beide krijg ik de zelfde problemen. De laatste updates zijn van alles geinstalleerd inclusief de laatste VIA Hyperion drivers.