Toon posts:

bannerblocker blocker

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een website die redelijk populair aan het worden is, en waar ook meer en meer tijd in aan het kruipen is.

Ik had er graag reclamebanners op gezet, en hiervoor zou dan voor de gebruikers ook gelden dat ze in principe (tenzij voor klein betalend abbonement) verplicht de banners moeten laten tonen.

Nu was ik dus op zoek naar een script / software wat hiervoor kan dienen. Ik heb enkel gehoord van adkey van mediabaum... Of wie helpt mij mee te zoeken in welke richting? Gebruikt tweakers hiervoor een app? Zelf ontwikkeld of commercieel?

Er is ERG weinig informatie over te vinden...

(ter vgl, ik heb momenteel 5x zoveel pageviews als bannerviews, tijd geleden was dit nogmaar dubbel zoveel pageviews tov bannerviews), het gaat dus wel om behoorlijke aantallen.
bannerviews worden geregistreerd met phpAdsNew, pageviews via AwStats.

Verwijderd

Je ads zetten op domein.nl/ads bijvoorbeeld, dat voorkomt de mensen die ads blokkeren in de hosts file (dus niet ads.domein.nl).

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je op zoek bent naar een bestaand stuk software ben je hier aan het verkeerde adres; we schrijven hier onze software zelf, zoals je in Programming FAQ - Scriptrequests kan lezen.

Als je iets dergelijks zelf wil maken, dan kan dat natuurlijk wel. Je zal dan simpelweg moeten kijken of binnen dezelfde sessie danwel van hetzelfde IP binnen een korte periode zowel de pagina zelf als de bannerfile gerequest worden. Zo niet, dan wordt een van beiden geblokkeerd (waarschijnlijk de banner :P) en kun je aan de serverkant maatregelen nemen door de gebruiker andere content voor te schotelen de volgende keer dat ie een pagina bekijkt. Als je dat zelf wil gaan maken en daar concrete problemen bij tegenkomt, dan kun je daar natuurlijk een nieuw topic voor openen. Vermeld dan wel op zijn minst een programmeertaal in de titel. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.