PSN: TDBtje
dus gewoon uiterlijk 11-8 aangeven dat je per 11-11 opzegt.
[ Voor 23% gewijzigd door J2pc op 09-08-2006 15:06 ]
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Saved by the buoyancy of citrus
Of je het nu in januari, februari had opgezegd, het blijft dan altijd 3 maanden voor het aflopen van het contract. Dus opzeggen voordat je de 11de bent gepasseerd
Ey!! Macarena \o/
straks nog even langs primafoon lopen.......RaZ schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:07:
Je moet minimaal 3 maanden voordat je contract oploopt opzeggen. dus voor 11 augustus.
Of je het nu in januari, februari had opgezegd, het blijft dan altijd 3 maanden voor het aflopen van het contract. Dus opzeggen voordat je de 11de bent gepasseerd
Al die shit bedrijven doen net alsof ze niks ontvangen als het niet aangetekend is dus daar mag je ook nog voor gaan betalen.
En krijg ik een afrekening van de 3 maand opzegtermijn, of kan ik gewoon tot eind oktober ook met het Telfort abo blijven bellen onder een ander nummer?
De wijzen komen uit het Oosten!
Dat is dan persoonlijke ervaringBierkameel schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:56:
Lopen heeft meestal niet zoveel zin, een brief sturen ook niet.
Al die shit bedrijven doen net alsof ze niks ontvangen als het niet aangetekend is dus daar mag je ook nog voor gaan betalen.
@ts je moet een brief schrijven naar de provider dat je je contract wilt stoppen en dat je binnen 2 weken een bevestiging van ze wilt. Je kan je contract al opzeggen een uur na dat je hem hebt gekocht, dus dan kan de brief al op de bus inprincipe. Maar je houdt dus altijd ene opzegtermijn van 3 maanden
Dat contract wordt opgezegd omdat je nummer overgaat naar de andere provider. Het is dus dan niet zo dat telfort je een nieuw nummer geeft. Je krijgt ook van allebei de providers een brief waarin staat dat het nummer wordt overgezet en dat het oude contract is opgezegdNoepZor schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:21:
Ik heb ook effe een vraag heb 2 weken geleden een nieuw abonnement aangevraagd met nummerportering, die gaat 25 september in en dan gaat het nummer ook over. Is mijn contract bij Telfort dan opgezegd ?
En krijg ik een afrekening van de 3 maand opzegtermijn, of kan ik gewoon tot eind oktober ook met het Telfort abo blijven bellen onder een ander nummer?
Verwijderd
bij telfort wordt hij voor "onbepaalde tijd" verlengtJ2pc schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:05:
3 maanden vantevoren dusanders automagisch verlengt met de periode die in je overeenkomst staat.
dus gewoon uiterlijk 11-8 aangeven dat je per 11-11 opzegt.
Is dit dan gewoon een verlenging per maand, totdat je opzegt
of echt gewoon weer 12maanden bijvoorbeeld
Gelukkig staat er achterop (Alg voorwaarden) dat het ook voor 'onbepaalde tijd' is. Ik zit dus niet wéér 2 jaar vast aan dat abonnement. Dat is trouwens ook ronduit schandalig als dat zou kunnen.
Ik kan me herinneren dat de overheid hier regelgeving voor zou maken/aanpassen?
Geen enkele provider verlengt het contract na afloop met een jaarVerwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:51:
[...]
bij telfort wordt hij voor "onbepaalde tijd" verlengt
Is dit dan gewoon een verlenging per maand, totdat je opzegt
of echt gewoon weer 12maanden bijvoorbeeld
Overal geldt dat het contract stilzwijgend met een maand verlengd wordt. Dat geeft je dus de mogelijkheid om elke maand op te zeggen, met inachtneming van de opzegtermijn.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Overigens bij Telfort.
[ Voor 4% gewijzigd door REDFISH op 20-08-2006 14:23 ]