Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 19:11
Ik ben even de draad kwijt :?

Mijn abo loop 11 november af, ik moet 3 maanden van te voren opzeggen. Wilt dat nu zeggen dat ik voor 11 augustus moet opzeggen of dat ik pas na 11 augustus kan opzeggen ?!

PSN: TDBtje

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

3 maanden vantevoren dus :) anders automagisch verlengt met de periode die in je overeenkomst staat.

dus gewoon uiterlijk 11-8 aangeven dat je per 11-11 opzegt.

[ Voor 23% gewijzigd door J2pc op 09-08-2006 15:06 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

Cyphax

Moderator LNX
Je kunt ook nu al opzeggen voor 11 november. Meer dan 3 maanden vantevoren is geen probleem als het goed is, als je er maar bij vermeld dat je van je abo af wilt zijn per 11 november.

Saved by the buoyancy of citrus

• TDB
okay, dan moet ik dus nog snel zijn........

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je moet minimaal 3 maanden voordat je contract oploopt opzeggen. dus voor 11 augustus.

Of je het nu in januari, februari had opgezegd, het blijft dan altijd 3 maanden voor het aflopen van het contract. Dus opzeggen voordat je de 11de bent gepasseerd

Ey!! Macarena \o/

• TDB
RaZ schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:07:
Je moet minimaal 3 maanden voordat je contract oploopt opzeggen. dus voor 11 augustus.

Of je het nu in januari, februari had opgezegd, het blijft dan altijd 3 maanden voor het aflopen van het contract. Dus opzeggen voordat je de 11de bent gepasseerd
straks nog even langs primafoon lopen.......

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Lopen heeft meestal niet zoveel zin, een brief sturen ook niet.
Al die shit bedrijven doen net alsof ze niks ontvangen als het niet aangetekend is dus daar mag je ook nog voor gaan betalen.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:50
Ik heb ook effe een vraag heb 2 weken geleden een nieuw abonnement aangevraagd met nummerportering, die gaat 25 september in en dan gaat het nummer ook over. Is mijn contract bij Telfort dan opgezegd ?
En krijg ik een afrekening van de 3 maand opzegtermijn, of kan ik gewoon tot eind oktober ook met het Telfort abo blijven bellen onder een ander nummer?

De wijzen komen uit het Oosten!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Bierkameel schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:56:
Lopen heeft meestal niet zoveel zin, een brief sturen ook niet.
Al die shit bedrijven doen net alsof ze niks ontvangen als het niet aangetekend is dus daar mag je ook nog voor gaan betalen.
Dat is dan persoonlijke ervaring ;)

@ts je moet een brief schrijven naar de provider dat je je contract wilt stoppen en dat je binnen 2 weken een bevestiging van ze wilt. Je kan je contract al opzeggen een uur na dat je hem hebt gekocht, dus dan kan de brief al op de bus inprincipe. Maar je houdt dus altijd ene opzegtermijn van 3 maanden :)
NoepZor schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:21:
Ik heb ook effe een vraag heb 2 weken geleden een nieuw abonnement aangevraagd met nummerportering, die gaat 25 september in en dan gaat het nummer ook over. Is mijn contract bij Telfort dan opgezegd ?
En krijg ik een afrekening van de 3 maand opzegtermijn, of kan ik gewoon tot eind oktober ook met het Telfort abo blijven bellen onder een ander nummer?
Dat contract wordt opgezegd omdat je nummer overgaat naar de andere provider. Het is dus dan niet zo dat telfort je een nieuw nummer geeft. Je krijgt ook van allebei de providers een brief waarin staat dat het nummer wordt overgezet en dat het oude contract is opgezegd :)

Verwijderd

J2pc schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:05:
3 maanden vantevoren dus :) anders automagisch verlengt met de periode die in je overeenkomst staat.

dus gewoon uiterlijk 11-8 aangeven dat je per 11-11 opzegt.
bij telfort wordt hij voor "onbepaalde tijd" verlengt
Is dit dan gewoon een verlenging per maand, totdat je opzegt
of echt gewoon weer 12maanden bijvoorbeeld

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:13

duderuud

Sliden is koel

Toevallig heb ik vandaag opzeggingformulieren binnengekregen van Hi die ik aangevraagd had.

Gelukkig staat er achterop (Alg voorwaarden) dat het ook voor 'onbepaalde tijd' is. Ik zit dus niet wéér 2 jaar vast aan dat abonnement. Dat is trouwens ook ronduit schandalig als dat zou kunnen.
Ik kan me herinneren dat de overheid hier regelgeving voor zou maken/aanpassen?

Motor-Forum.nl

• dexter18
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 19:59
Ik zou gewoon nu bericht sturen dat je op wil zeggen en dan als opzegdatum zsm dat heb ik ook bij de kpn gedaan en dat werkte prima.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:51:
[...]

bij telfort wordt hij voor "onbepaalde tijd" verlengt
Is dit dan gewoon een verlenging per maand, totdat je opzegt
of echt gewoon weer 12maanden bijvoorbeeld
Geen enkele provider verlengt het contract na afloop met een jaar :)
Overal geldt dat het contract stilzwijgend met een maand verlengd wordt. Dat geeft je dus de mogelijkheid om elke maand op te zeggen, met inachtneming van de opzegtermijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik was ook zo stom om met een opzegtermijn van 3 maanden 2 weken voor het aflopen van het contract over te stappen op een andere provider. Krijg ik nu pas in november mijn nieuwe abo 8)7. Erg stomme regeling. Ik dacht dat het nog kon 2 weken van te voren omdat verlengen wel gewoon nog kon tot die termijn.

Overigens bij Telfort.

[ Voor 4% gewijzigd door REDFISH op 20-08-2006 14:23 ]

Pagina: 1