Mac op een pc (omgekeerde bootcamp?)

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nu de hardware voor een pc/mac nagenoeg gelijk is vroeg ik mij af of er ook een bootcamp variant is voor pc gebruikers. Ik heb mijn apple verkocht, wachtende op de nieuwe core 2 duo versies in september. Maar ik kan nu ook voor minder geld een kleine barebone kopen met een core 2 duo en een goede grafische kaart.
Iets wat bij Apple alleen mogelijk is bij een mac pro, die mij net 1000 euro te duur is :).

Kortom is het draaien van tiger en later leopard mogelijk op de nieuwe intel core duo pc's? Of wordt daar al aan gewerkt?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-02 23:26

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Het is mogelijk. Verder ga ik hier niet op in aangezien ik me aan de policy heb te houden ;)

Google maar goed :)

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
een iMac 17" kost je 1300 euro man. Die heeft een x1600. Dat kost een barebone met vergelijkbare specs je ook. Verder is de gehackte OSX verre van ideaal te noemen. Slechte drivers (begin helemaal niet over de videokaart) geen audio, geen netwerk, ga zo maar door. Tis t echt niet waard en je kan er al helemaal niet serieus op werken.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het is officieel niet mogelijk en er wordt ook niet aan gewerkt door Apple.
Kortom, het antwoord op je vraag is nee.
Over de mogelijkheden om toch Mac OS X op standaard niet-Apple hardware te draaien zul je je toevlucht moeten nemen tot andere sites, omdat informatie daarvoor niet via dit forum uitgewisseld kan worden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.