Toon posts:

[ADSL] Het net aanvraag annuleren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
zijn hier meer mensen die al eerder of ervaring hebben met het annuleren van een aanvraag bij Het Net?

Momenteel heb ik XS4All en was gisteren in zo'n Primafoon winkel, en werd daar als het ware overtuigd dat ik voor een Inbelabonnement van Het Net moest kiezen omdat veel goedkoper was
door een verkoper die maar al te graag iets voor mij wilde regelen.
En ik ga na de zomer studeren, dus al het extra geld is meegepikt.
Uiteindelijk is dat dus gebeurd, maar had ik er toch een beetje een raar gevoel over. En terrecht, want na 's avonds wat op internet te hebben gespeurd blijkt toch dat Het Net zwaar onvoldoende scoort.

Ik ben van plan mijn XS4All abonnement te houden maar iets goedkoper te zetten (cheapste abonnement).

Hebben mensen hier ervaring met schriftelijk hun aanvraag annuleren? Het was gisteren dus 7 werkdagen haal ik zeker. En die helpdesk ga ik dus niet bellen, ze noemen me niet Dagobert.
Een raar maar waar feit is dat Het Net geen email adres heeft waarop ze te bereiken zijn.

Verder neem ik aan dat het geen ramp betreft aangezien ik alle stukken kopieer en mocht dit bedrijf bedragen afschrijven, dan zijn ze snel genoeg gestorneerd.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Bel toch maar. Het is de snelste methode. Wel naar sales oid vragen.
Wat heb je liever? Een euro of twee kwijt zijn aan sales bellen, of enkele tientallen euro's kwijt zijn omdat zij jou aangetekende brief kwijt zijn?

Copy.com

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Volgens mij is het 7 dagen, maar bel ze eens.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Je kunt HetNet het beste telefonisch dus annuleren. Aan de andere kant maakt HetNet van dezelfde ADSL verbinding gebruik als XS4all. Ze gaan over het KPN netwerk.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ehm die 7 dagen geld dat niet voor koop op afstand. Het feit dat je in die winkel stond doet namelijk anders vermoeden. Verder kan ik me niet voorstellen dat hetnet echt zo slecht is.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat valt ook best wel mee. Het-net, planet en direct-adsl is technisch eigenlijk precies hetzelfde en werkt in principe goed. De helpdesk van Hetnet/planet schijnt wel het een en ander mee aan de hand te zijn, dat was een jaar geleden in elk geval niet zo (toen werkte ik bij de kpn poot van dsl support en had ik veel contact met die helpdesk en die kwam toen goed over, ook weinig klachten van hetnet klanten eigenljk).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Heb dus gebeld.
Maar ze vonden mij gegevens nog niet...
Ze verzochten me om vrijdag 's morgens vroeg om acht uur direct te bellen...
Damn...nouja dan maar proberen. Vrouw zei dat het geen enkel probleem is om te annuleren!
Owja, gotta say dat ik wel weer goed in de buidel heb moeten tasten voor dit gesprek!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 12:57 ]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

wat loop je nou te zeuren dat een organisatie waar je (nog) niks aan betaalt je geld kost om te bereiken. Jij bent er zelf mee akkoord gegaan om over te stappen naar hetnet. Nu heb je spijt en dat kost je geld.
Ook heb ik binnen 2 minuten het formulier gevonden om de helpdesk te mailen. Dan is het echter wel de vraag of je inderdaad op tijd antwoord krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt wel Trail...
Maar ik ben er ingetuind door die verkoper...al met al wel iemand die zn functie zeer serieus neemt.
Ik denk vrijdag eens even snel te bellen...mevrouw zei dat het beste is om s morgens vroeg al contact op te nemen asap...

Mensen met ervaring kunnen nog steeds hun reacties droppen...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:16:
Klopt wel Trail...
Maar ik ben er ingetuind door die verkoper...[...]
Hoezo ben je er ingetuind? Ik kan nergens uit opmaken dat je bent opgelicht.
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:10:
Uiteindelijk is dat dus gebeurd, maar had ik er toch een beetje een raar gevoel over. En terrecht, want na 's avonds wat op internet te hebben gespeurd blijkt toch dat Het Net zwaar onvoldoende scoort.
[...]

LinkedIn WoT Cash Converter

• draayertje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-02 11:31
Als je je aanvraag aangetekend per brief had willen annuleren, kost je dat ook iets van 11 euro (geloof ik), dus het had je hoe dan ook geld gekost.

Overigens zou ik niet annuleren. Het technische gedeelte van de kpn providers zit goed in elkaar. Ik heb al meerdere kpn aansluiting geïnstalleerd bij mensen, en als het eenmaal draait, blijft het ook draaien. Alleen de helpdesks zijn bagger, maar dat is bij zo'n beetje elke provider, omdat ze het capaciteitstekort proberen aan te vullen met minder kundige medewerkers denk ik.

Verder lees je op internet altijd alleen maar de negatieve ervaringen. Mensen die tevreden zijn over hun adsl verbinding zal je dit zelden horen zeggen...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm
ik lees net de site van TPG Post...
Aangetekend

Tarieven per 1-6-06

BTW -

Munteenheid EUR

0 - 1 kg. 6,45

toeslag
Handtekening retour 1,15

Misschien toch beter om via post te doen? Want als ik eenmaal handtekening retour heb dan is het hun schuld als ze mijn brief kwijt raken...
Daarnaast hoef ik er niet meer aan te denken om terug te bellen...en kost me dat gesprek misschien meer dan het aangetekend sturen...
Ik heb trouwens ook nog even hier gekeken:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=40204

Bedankt trouwens voor de reacties...maar toch wil ik ondanks alles er graag vanaf. Te overhaaste descision...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 14:23 ]

Pagina: 1