[Showcase] Tamara & VKS op het station.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een korte serie. En weer even wat anders betreft de laatste.
Ben zeer benieuwd naar jullie meningen!

Mua: dannii.nl

1::.
Afbeeldingslocatie: http://www.vincentkos.nl/DPZ/Tamara/Vincent.Kos.Dannishoot.01.jpg

2::..
Afbeeldingslocatie: http://www.vincentkos.nl/DPZ/Tamara/Vincent.Kos.Dannishoot.02.jpg

3::.. Klikbaar, ik vind dat bij deze wel de moeite waard anders issie helemaal klein met 600 breed.
Afbeeldingslocatie: http://www.vincentkos.nl/DPZ/Tamara/Vincent.Kos.Dannishoot.03.jpg

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ben bang dat er met de laatste iets mis is gegaan, foto's staan niet in hun kaders.

Maar ff over de foto's zelf:
1: Goede compo, goed dat ze allebei dezelfde kant op kijken. Jammer dat het zwart van haar shirt helemaal dicht zit.
2: Mierenneuken maar ok: staat ie recht? Heb het idee van niet. Vind de duotone/sepia goed gekozen, zeker bij deze foto.
3: Beetje t buitenbeentje in deze serie, wel leuke set zo samen. Heeft iets minder de oude look overzich dan de anderen maar leuke foto's. Jammer dat de rechter iets aan de lichte kant is, zou em net zo donker maken als de linker.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke serie, beetje kort, maar met name drie is leuk door het combineren van de platen zodat je een soort van verhaal ziet. Maar nummer één is op zich technisch prima uitgevoerd (prachtige lichtval!), maar de blik van je model is nogal leeg en emotieloos, wat ik er jammer vind. Nummer twee is prima, maar hij had o-zo-geniaal geweest wanneer je een langsrijdende trein had gecombineerd met een lekker lange sluitertijd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Eensch met beide hierboven, al denk ik dat het kader in 3 wel zo gemeend is.

Ben erg benieuwd naar meer van jouw hand!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op foto 2 lijkt de rechterhand van 'Tamara' heel groot. Of ligt dat nou aan mij 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 20:49
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:41:
Op foto 2 lijkt de rechterhand van 'Tamara' heel groot. Of ligt dat nou aan mij 8)7 ?
Vind ik ook ziet er grappig uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 21:48

Klippy

Still Game

Jammer van die hand in de linker foto van 3.

Verder erg mooi. Foto 2 is echt mooi. Zou je zo kunnen inlijsten en op posterformaat in een desgin-interieur-winkel hangen voor 500 Euro.
Erg netjes.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Leuke serie. Alleen had ik haar wat andere kleren aangedaan - als je dan toch op een oud station gaat forograferen en haar een oude koffer geeft, doe het dangoed. Hond is oud genoeg, tas had achterwege gekund :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 21:48

Klippy

Still Game

The_Eagle schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:56:
Leuke serie. Alleen had ik haar wat andere kleren aangedaan - als je dan toch op een oud station gaat forograferen en haar een oude koffer geeft, doe het dangoed. Hond is oud genoeg, tas had achterwege gekund :)
Waar staat dat het een oud station is?
Ik vind het net prachtig dat je op het eerste gezicht wel denkt dat het een oudere foto is, terwijl je als je goed kijkt ziet dat het gewoon modern is.
En die kleren is niks mis mee :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaanBanaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De EXIF vertelt ons dat je flitser afgegaan is, heb je een losse flitser op statief gezet en van rechts laten flitsen? Zo ziet het er namelijk een beetje uit. Ik heb het over Foto 1.

[ Voor 7% gewijzigd door MaanBanaan op 09-08-2006 21:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit betreft station Haarlem. Dus volgens mij aardig klassiek. :)

En ik heb idd met een infrarood kastje een flitser aangestuurd die rechts van het model stond. Werkt perfect moet ik zeggen!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Foto 1 is zeer mooi.

De hond en het model kijken 1 kant op. Da's wel vet.
Leuk model ook :o

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
imho veel beter dan je vorige serie, hier zit echt een thema in.

|>

Pagina: 1