Toon posts:

Nieuw toetsenbord:niet alle knoppen werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren had ik een computer samengesteld van onderdelen, Windows XP geinstalleerd en alles ging goed. Ik had geen toetsenbord meer over, dus nieuwe gekocht: een Sweex, om precies te zijn deze (een van de goedkoopste van Sweex).

Toen ik op Internet ging zoeken naar AVG merkte ik dat sommige toetsen niet deden, hierop heb ik het alfabet getypt en genoteerd dat de volgende toetsen niet deden: a, d, f, j, k, l, en s. Erg vreemd dus, ik heb de taalinstellingen veranderd en zo maar het vreemde is dat deze toetsen niets doen.

Mijn vraag is, kan het zo zijn dat het toetsenbord kapot is, of heeft iemand een goede tip?

Edit: het is dus de hele middelste rij, zonder g en h (asdf .. jkl) die het niet doen, erg vreemd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 11:34 ]

• 601jean
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-07-2025
Ik zou het toetsenbord eens testen op een andere pc maar veel kans als er een hele rij het niet doet dat het gewoon defect is.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Toetsenbord is waarschijnlijk gewoon defect. Sweex blijft een B-merk. Even omruilen voor een nieuwe :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060