ik heb voordat ik op vakantie ging een amd 64 3800+ gekocht samen met een nieuw moeder bord (Asrock 939DUAL-SATA2) en 1 gb geheugen van g.e.i.l. zelf heb ik een ati radeon 9600 xt van club 3d.
ik vind het allemaal prima gaan maar bij spellen zoals battlefield 2 en counterstrike source krijg ik om de
10, 20 seconden een vastloper van zo'n 4 seconden waarbij het geluid dan ook niet meer werkt. battlefield draaide bij mij op mijn vorige pc, met de zelfde video kaart op medium en ik heb hier alles op low gezet en de laagste resolutie maar dat heeft ook geen nut. ik heb de laaste video driver van ati.com
ik heb nu windows service pack 2
als iemand een idee heeft om dit te verhelpen, post het dan alstjeblieft hier,
bij voorbaat dank
ik vind het allemaal prima gaan maar bij spellen zoals battlefield 2 en counterstrike source krijg ik om de
10, 20 seconden een vastloper van zo'n 4 seconden waarbij het geluid dan ook niet meer werkt. battlefield draaide bij mij op mijn vorige pc, met de zelfde video kaart op medium en ik heb hier alles op low gezet en de laagste resolutie maar dat heeft ook geen nut. ik heb de laaste video driver van ati.com
ik heb nu windows service pack 2
als iemand een idee heeft om dit te verhelpen, post het dan alstjeblieft hier,
bij voorbaat dank