zie mijn sig. ik krijg hem dus ook niet hoger!!!
"Luie mensen worden ook moe!"
Als je zelf al zegt dat hij niet harder gaat als 400 waarom vraag je dan hoever hij nog kan
Dat zijn dus geen regeltjes voor(is per CPU weer verschillend)en je zult dus zelf moeten uitvinden hoe ver hij kan(wat je dus al gedaan hebt)
K6-2's zijn over het algemeen niet echt vet te oc-en, ik kreeg die van mij (450) niet eens stabiel op 500
Noujah, 'k heb nu toch een Athlon 600@720
L8R!
Joris
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Verwijderd
(5,5*95) dat was echt de max.
windows flipte op 5,5*100 of 5*112:(
die k6jes zijn niet zo heel ver over te klokken
ik heb mijn k6-2 500 op 600 weten te krijgen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
waarschijnlijk is tie op 504 (4,5x112) toch sneller hoor ,als je geen gezeik krijgt met je pci kaarten.Op zondag 28 januari 2001 20:41 schreef svoorn het volgende:
ik heb mijn k6-2 500 op 523 gekregen
(5,5*95) dat was echt de max.
windows flipte op 5,5*100 of 5*112:(
Ook de corespanning moest een beetje omhooggeschroeft worden(ik weet niet meer precies hoeveel).
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Verwijderd
Zie specs onderaan!!!
Verder wordt hij handwarm (ja ik heb geen tempsensoren op mijn mobo)
Wat ik wel merk is dat mijn scherm een beetje flikkert, zal mijn pci kaartje wel zijn.
<edit>
O ja, alles draait op het originele voltage = 2,2 Volt !!!!!!!!!
</edit>
uncapped met artic silver en socket a cooler
wegens brak geheugen wil ie niet hoger dan 105 fsb en de 450 haalt ie net niet stabiel
Verwijderd
Deze heb ik al een poos terug uncapped:)
maar toen kwam ik niet echt tot leuke oc resultaten>(
kwam de cpu vanavond weer tegen, en heb 'em maar in een ander systeem gezet hier.
Gigabyte GA5-AX rev5.2, 128mb pc133 en K6-2/500 @(5,5x 105)577.5mhz vcore 2,5
de koeling wordt verzorgd door Global win en artic silver.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
Hier kan je precies opzoeken wat andere mensen uit hun processor gehaald hebben.