Heren Moderators!
Is het wellicht tijd voor een "-1" not done.. soms staan er reacties bij die wellicht iets er toe doen, maar bij mij als "not done" overkomen.
Voorbeelden hier van zijn :
" Heb ik thuis een 120cm plasma en een 80cm lcd hangen.." (categorie : Arrogantie,patsen)
" BIJ MIJ WERKT DIT PRIMA. je kunt...." (Categorie : Iemand struikelde over zijn capslock )
" Als je een N00b bent ja, als je een beetje beter weet..." (Categorie, Ik heb altijd gelijk)
" Bij the pirate bay..." (Categorie, not done, tegen de regels in)
Het gaat mij er om, dat er soms weliswaar nuttige dingen staan, maar dat de manier waarop mensen bepaalde dingen schrijven, eigenlijk het bericht tot een "1" of "0" degradeerde
Wellicht dat dat leidt tot wat subtiellere en vriendelijkere reacties
De berichten zijn vaak namelijk niet echt overbodig, en ook niet echt offtopic.
of is in die gevallen gewoon het beste om een "-1 overgewaardeerd" te geven ?
Niet dat ik veel mod hoor, maar toch,soms...
Voorbeelden hier van zijn :
" Heb ik thuis een 120cm plasma en een 80cm lcd hangen.." (categorie : Arrogantie,patsen)
" BIJ MIJ WERKT DIT PRIMA. je kunt...." (Categorie : Iemand struikelde over zijn capslock )
" Als je een N00b bent ja, als je een beetje beter weet..." (Categorie, Ik heb altijd gelijk)
" Bij the pirate bay..." (Categorie, not done, tegen de regels in)
Het gaat mij er om, dat er soms weliswaar nuttige dingen staan, maar dat de manier waarop mensen bepaalde dingen schrijven, eigenlijk het bericht tot een "1" of "0" degradeerde
Wellicht dat dat leidt tot wat subtiellere en vriendelijkere reacties
De berichten zijn vaak namelijk niet echt overbodig, en ook niet echt offtopic.
of is in die gevallen gewoon het beste om een "-1 overgewaardeerd" te geven ?
Niet dat ik veel mod hoor, maar toch,soms...