Toon posts:

probleemen met downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb jullie hulp nodig bij een probleem.

ik heb pas geleden van mijn internet provider eenE-mail gehad dat een bedrijf die het internet verkeerd in de gater houd hun heeft aan gesproken over mijn downloaden en upload gebruik en dat het via uitwisseling`s pograma`s gaat.

en nouw is mijn vraag kan je daar iets aan doen dat ze het niet meer zien alvast bedankt :|

• -Arcane-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
cd's kopen

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2025
Niets meer uploaden, en alleen films en muziek downloaden, geen software.
Of helemaal niets meer. :P

Trouwens wel netjes van je provider, welke is het?

[ Voor 38% gewijzigd door Insanergy op 08-08-2006 23:47 ]

But I thought YOU did the backups...

Verwijderd

Topicstarter
ja hier heb ik niets aan mensen hahahaa

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:46:
ja hier heb ik niets aan mensen hahahaa
Wat wil je dan horen?
Als je serieus zo'n mailje hebt gehad dan zou ik voor wat betreft down en up loaden oppassen.
Voor je het weet ligt er een "schikkingsvoorstel" in de bus.

But I thought YOU did the backups...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het enige dat je provider mag doen is deze waarschuwing doorsturen, verder mogen ze geen gegevens doorsturen naar de betreffende persoon of instantie.

Je provider kan evt zelf wel wat ondernemen als hetgeen dat je upload in strijd is met de AV.

het zou wel fijn zijn als je iets meer aandacht zou besteden aan je post en zo nu en dan eens een leesteken gebruikt, dat maakt je post een stuk leesbaarder

[ Voor 25% gewijzigd door TERW_DAN op 08-08-2006 23:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een voorbeeld ik heb nouw PeerGuardian mee draaien die help zeggen mensen die laat je IP niet zien ofzo

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Om speciaal op je vraag terug te komen,
Je provider kan al het verkeer tussen jou en de buitenwereld monitoren, dus alleen als je een (vpn)tunnel of een andere vorm van encryptie gebruikt naar een host in de buitenwereld kan de provider het niet zien (lees: herkennen).

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

PeerGuardian sluit alleen een aantal IP adressen af, van adressen waarvan vermoed wordt dat ze van RIAA, MPA etc of gelieerderen zijn.

Je ip is wel zichtbaar bij iedereen die je connect, sterker nog het is altijd bekend bij je ISP tenzij je via een proxy gaat en encryptie gebruit tussen jou en de proxy (maar dan is je ip bekend bij de proxy)

wil je "veilig" downloaden, gebruik newsgroepen, eweka kost iets van 7-8 euro als je provider niet (binary) newsgroepen ondersteund. Zie ook http://www.binaries4all.nl/beginners/

Een ander iedee zou zijn via een proxy net werk als TOR (wordt niet gewaardeerd door TOR gebruikers) Echter internetten via TOR is langzaam, denk aan 56k modem snelheden :(

Misschien dat i2p nog iets voor je is

[ Voor 80% gewijzigd door jeanj op 09-08-2006 00:02 ]

Everything is better with Bluetooth

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je eigen IP adres kun je niet verbergen, ook niet met peer guardian of andere van dat soort programma's. Gewoon stoppen met downloaden van illegale content is de enige oplossing.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:59

inXs

known as inXs

En leer aub normaal schrijven, want dit is kleine kinderen taal..

superB

Pagina: 1