Wat is de beste DVD-speler

Pagina: 1
Acties:

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:37
Mijn cd-rom is kapot dus ga ik een dvd speler kopen (voor mijn pc natuurlijk).
Welke DVD-speler is de beste, ik wil niet boven de fl. 400,- besteden. Heb ik ook een DVD-decoder kaart nodig ofzo?

ik heb een PIII 500Mhz.
256 MB SDRAM
en een IMB DTLA-307045 (45 Gb)
(8> :Y)

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 08:18
Ik ben zeer tevreden met mijn Pioneer 105S (16x 40x). Bovendien is deze regiovrij te maken.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 28 januari 2001 17:22 schreef a3konijn het volgende:
Ik ben zeer tevreden met mijn Pioneer 105S (16x 40x). Bovendien is deze regiovrij te maken.
Ik ben ook te spreken over de prestatie , heb precies dezelfde, alleen qua geluid, is het geen goed keus.

Ik zou je deze DVD speler dan ook afraden!!!!

Ik zou het in iedergeval anders doen als het kon.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Zelf heb ik een Creative Encore Kit met 6x DVDspeler en mpegdxr3 kaart.. Werkt perfect en voordeel van de mpeg kaart is, dat je processor minder belast wordt. Kan ik mooie andere applicaties hun werk laten doen naast een film :)

Voor zo'n 100 piek meer krijg je al de nieuwste set, 12speed geloof ik..

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
De pioneer ondersteunt geen CloneCD en heeft kut DAE.
Is dus niet geschikt als vervanging voor een cdrom speler.
Voor DVD's schijnt ie wel goed en snel te zijn.

De Afreey 12x schijnt goed te zijn (ik overweeg em te kopen). Helaas heeft niemand em, en kan dus niemand me zijn bevindingen vertellen

Verwijderd

Het ligt eraan waar je je DVDspeler voor gaat gebruiken. Is het echt voor spellen, neem dan een Pioneer, die zijn lekker snel en draaien stabiel. Doe je het voor films, dan maakt de speler niet zozeer uit, maar ligt het vooral aan de software die je neemt.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Ben heel erg tevreden over m'n Asus 8x DVD speler (E608). Hij is snel met alle typen CD's en DVD's, redelijk stil, en hij is out-of-the-box regiovrij :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1