[budget 1000 euro] perfecte game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:01
Voor een kennis stel ik een lekkere pc samen. Volgens mij heb ik nu een behoorlijke setup samengesteld. Echter, ik sta open voor verbeteringen en ik vraag me af wat jullie meningen zijn. Het betreft een pc voor ~1000 euro incl TFT scherm. Hij zal er best wat games mee draaien, maar het beestje moet ook later lekker mee kunnen draaien. We hebben net zolang gewacht totdat de Core 2 duo van Intel beschikbaar kwamen, dus daar is de PC rond gebouwd. Hier is de setup:Sub-Totaal: €1.055,55

Nu kunnen jullie via de linkjes er wel achter komen bij welke winkel ik het ga kopen. Dus, mochten er alternatieven zijn, gaarne 1tje van dezelfde winkel O-)

Shoot!

Verwijderd

zonder geheugen zal ie niet echt lekker draaien.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:12:
zonder geheugen zal ie niet echt lekker draaien.
maar wel kostenbesparend :+

Verwijderd

Ga je een no-name floppy drive nemen?

Dan wacht je op de Core 2 Duo en vervolgens zo'n drive.....

Ik zou hem gewoon helemaal weglaten.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Paar van deze erbij en gaan. Neem ook eens een kijkje in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Koop niet voor de toekomst, koop voor nou. Maar op zich is er niets mis met het systeem zolang het doet wat je ervan wilt, zoals gamen en door dual core zal je ook nog relaxt van alles kunnen draaien tegelijkertijd.

Let op dat zonder geheugen het moeilijk wordt hoor, goede keus videokaart trouwens.

There is no place like ::1

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:17:
Ga je een no-name floppy drive nemen?

Dan wacht je op de Core 2 Duo en vervolgens zo'n drive.....

Ik zou hem gewoon helemaal weglaten.
Lekker boeiend wat voor merk een floppy drive is :O ....

En let er op bij veel verschillende shops bestellen betekent ook VEEL verzendkosten. Het beste is bij gewoon 1 of 2 shops te bestellen.

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Dersan schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:27:
[...]

Lekker boeiend wat voor merk een floppy drive is :O ....

En let er op bij veel verschillende shops bestellen betekent ook VEEL verzendkosten. Het beste is bij gewoon 1 of 2 shops te bestellen.
Ze linken allemaal naar de zelfde winkel hoor :>

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:00
Er moet nog geheugen bij(eigenlijk wel 2 GB) Dus dan kom je op ~1200 euro uit. Toch 200 boven budget.

Misschien zou je een 17 inch beeldscherm kunnen nemen, bespaar je weer wat. Of je moet even met de kennis overleggen.

Maar waarom bestel je daar?

Neem de BenQ DW 1655, die is beter.

Neem de Seagate Barracuda 7200.10 250 GB, die is beter. Bovendien heeft die 16 MB cache.

Misschien zou je een net iets beter moederbord kunnen uitzoeken, een MSI of zo. Is toch weer wat beter.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Ik mis het eigen onderzoek en de te verwachten bottlenecks of onderdelen waar je niet zeker over bent. Daarom gaat dit topic dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.