Hey, ik zit hier in de ardennen en heb fotos genomen met mn canon 350d. Nou wil k de fotos uploaden, en de winxp comp herkent de camera wel eerst, maar uiteindelijk bij t installeren zegt ie dat ie m niet kan installeren, ik heb geen driver cd ofzo bij me en n cardreader kopen kan hier in de buurt ook niet. Iemand suggesties of ideeen?
Hier is iig de driver downloadpagina van Canon. Op mijn Nikon D50 zit volgens mij in de camera een optie om 'm te laten herkennen als harde schijf of als iets anders (kan het nu even niet controleren, want hij is in reparatie
), wellicht dat dat bij jou ook in te stellen is? Als harde schijf zou hij sowieso wel herkend moeten worden llijkt me; dat lukte onder Win2000 ook al...
Ik kan me voorstellen dat je in de Ardennen wel wat beters te doen hebt dan achter een computer te zitten, maarreh, mocht je dit lezen, dan ben ik wel benieuwd of je het nog werkend hebt gekegen?
Ik ken namelijk een aantal 350d beziiters die complete computernitwits zijn, dus het zou me niet verbazen als deze vraag vaker voorbij gaat komen...
Ik ken namelijk een aantal 350d beziiters die complete computernitwits zijn, dus het zou me niet verbazen als deze vraag vaker voorbij gaat komen...
[ Voor 29% gewijzigd door puchelaar op 10-08-2006 08:30 ]
Wat puchelaar zegt, even op Mass Storage zetten ipv PPTP
Kan niet stoppen met ontploffen!
Hey, k ben inmiddels al weer terug van vakantie, drivers downloadden werkte,
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat ze alleen op die cd stonden en je ze niet los gratis zo kon downloaden voordat k op de driver site gekeken had
K moest wel achter de comp zitten want mn geheugen kaartje was vol, en k heb (nog) geen cardreader voor mn archos. K heb best coole fotos genomen van de grotten van hotton mocht daar fotograferen
in tegenstelling tot de grotten van han.
K post ik nog wel wat in t fotografie forum
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat ze alleen op die cd stonden en je ze niet los gratis zo kon downloaden voordat k op de driver site gekeken had
K moest wel achter de comp zitten want mn geheugen kaartje was vol, en k heb (nog) geen cardreader voor mn archos. K heb best coole fotos genomen van de grotten van hotton mocht daar fotograferen
K post ik nog wel wat in t fotografie forum
K, post maar wat, K ben benieuwd ..
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Pagina: 1