Toon posts:

WL-566gM ASUS MIMO router en @home.nl hoe krijg je die werkt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een ASUS WL-566gM MIMO router en de provider is @home. Ik heb zojuist gelezen in de forums dat er meerdere mensen problemen hebben met een ASUS router en @home. Ik heb geprobeerd om de host-name (CP... nr) 2x in te vullen, maar helaas ook dat is met niet gelukt en heb dus nog steeds geen verbinding via de router.. Ik heb meerdere malen @home gebeld en zij krijgen het ip-adres niet door..
Ik heb zelfs nog een nieuwe router bij de winkel meegekregen omdat me werd gezegd bij @home dat deze stuk zou zijn, dus daar kan het zeker niet meer aanliggen..
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen om de ASUS router met als provider @home te kunnen laten werken..

Groetjes...........

• Terrienator
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad.. alles maar dan ook alles geprobeerd, maar niet werkend te krijgen. De router krijgt gewoon geen ip lease op de WAN interface van het (in mijn geval motorola SB4200E) modem. Ook @home gebeld en gemaild , maarja ik heb een router dus was het automatisch mijn probleem. Vervolgens heb ik hem ingeruild voor een wl-550ge en die werkte meteen. Het lijkt erop dat er iets met de communicatie tussen het eerder genoemde modem en de router niet goed gaat. Misschien dat er inmiddels een firmware voor is maar toen ik hem had nog niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor wel dat jij net zoveel geprobeerd hebt als ik.. Ze komen hem nu voor mij installeren ik ben zeer benieuwd of het hun wel lukt.. Eerlijk gezegd zie ik het niet zo zitten maar wie weet, zodra ik de oplossing weet geef ik het door op deze site.. Suc-6 met je WL-550GE router.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:39:
Ik hoor wel dat jij net zoveel geprobeerd hebt als ik.. Ze komen hem nu voor mij installeren ik ben zeer benieuwd of het hun wel lukt.. Eerlijk gezegd zie ik het niet zo zitten maar wie weet, zodra ik de oplossing weet geef ik het door op deze site.. Suc-6 met je WL-550GE router.
en is het de mensen van @home gelukt?
ik wilde namelijk deze aanschaffen leek me wel mooi routertje

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-03 16:39

GekkeR

key = key

Misschien een probleem met autosensing ?

Je kan proberen een hub tussen de wan poort en de modem te hangen zodat halfduplex forced zal worden.

(heb zelf nog geen wl566 onder ogen gehad)
-edit
Dit kan misschien ook gewoon in het menu ingesteld worden afhankelijk van de firmware uiteraard.

[ Voor 21% gewijzigd door GekkeR op 04-10-2006 15:12 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Verwijderd

Heeft iemand al een idee of dit probleem is opgelost in de laaste firmware 1.0.1.5?

Het lijkt mij ook een hele leuke router en heb @home daarom de vraag.

Alvast bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:53:
Heeft iemand al een idee of dit probleem is opgelost in de laaste firmware 1.0.1.5?

Het lijkt mij ook een hele leuke router en heb @home daarom de vraag.

Alvast bedankt
Had dus ook een probleem gisteren. Heb nu de bovengenoemde en laatste firmware geupload, en nu wekt de router ook met @home perfect. ;) :) :*)
Pagina: 1