Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[NAV 2k6] SetSystemPaletteUse niet gevonden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo, computertje vers geinstalleerd, nu nog Norton Antivirus 2006. Via het tooltje "Norton upgrade.exe" dat ik ook via een creditcard gekocht heb heb ik NAV061200NL.exe binnengeslurpt.

De installatie ging prima, totdat de installer eruit ketste. Hierop heb ik de computer opnieuw opgestart, de installer nog een keer gedraaid, en keurig gedaan wat hij vroeg: Alles van Norton 2006 eerst verwijderen. Reboot, en daarna weer de installer draaien. Nu crashed hij op dit punt:

"NAVSetup.exe - Entrypoint niet gevonden / Kan entrypoint van procedure SetSytemPaletteUse niet vinden in DLL-bestand GDI32.dll." (aan het begin van de installatie)

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik een upgrade van 2004 naar 2006 op een machine uitvoer die kaal is (zojuist een Packerd Bell restore gedaan, maar nergens NAV2004 kunnen vinden). Maar dan zou hij toch niet moeten crashen? Want eerst installeerde hij het prima...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Voldoet je PC wel helemaal aan de systeemeisen - ik denk dan met name aan servicepacks enzo? :)

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP Home SP1, sorry, totaal niet vermeld.

Momenteel is de hardeschijf kapot (schijnbaar was hij langzaam aan het sterven, Windows was enorm traag en gaf veel fouten, S.M.A.R.T. stond disabled), dus ik hoop binnenkort weer wat meer te kunnen doen.