Beste tweakers, ik weet dat deze vraag etterlijke keren is gesteld.
Ik weet het je moet het ook niet willen maar in dit geval heeft mijn schoonvader geen keus.
Hij kan absoluut geen kabels van de TV naar de achter surround speakers leggen.
Het gaat om een Pioneer RCS-505H Home Cinema set.
Hiervan is dus de bedoeling dat de 2 achter speakertjes draadloos komen.
De afstand bedraagt kleine 2 tot 2,5 meter.
De speakers zijn volgens Pioneer 100Watt ik ga ervan uit dat dat RMS rond de 65 zal liggen.
(Er komt toch echt aardig wat pokkeherrie uit)
Dat er kwaliteitsverlies is dat begrijp ik maar nu zag ik bij conrad het volgende:
www.conrad.nl dan linksboven Audio-Hi-Fi-Video dan links naar beneden scrollen en Draadloze Signaaloverdracht kiezen. Dan is het de bovenste a 129,- euro.
Mijn vraag is, is dat wat? Stopcontacten zijn er wel genoeg en die kabels kunnen we ook wegwerken achter de achter speakers dus stroom is geen probleem.
Gare conrad site staat weer geen links toe momentje.
Ik weet het je moet het ook niet willen maar in dit geval heeft mijn schoonvader geen keus.
Hij kan absoluut geen kabels van de TV naar de achter surround speakers leggen.
Het gaat om een Pioneer RCS-505H Home Cinema set.
Hiervan is dus de bedoeling dat de 2 achter speakertjes draadloos komen.
De afstand bedraagt kleine 2 tot 2,5 meter.
De speakers zijn volgens Pioneer 100Watt ik ga ervan uit dat dat RMS rond de 65 zal liggen.
(Er komt toch echt aardig wat pokkeherrie uit)
Dat er kwaliteitsverlies is dat begrijp ik maar nu zag ik bij conrad het volgende:
www.conrad.nl dan linksboven Audio-Hi-Fi-Video dan links naar beneden scrollen en Draadloze Signaaloverdracht kiezen. Dan is het de bovenste a 129,- euro.
Mijn vraag is, is dat wat? Stopcontacten zijn er wel genoeg en die kabels kunnen we ook wegwerken achter de achter speakers dus stroom is geen probleem.
Gare conrad site staat weer geen links toe momentje.
[ Voor 39% gewijzigd door ModmaN op 08-08-2006 18:50 ]
get rich or die try'in