Processoren supported door de Gigabyte GA-8N-SLI

Pagina: 1
Acties:

• kompjoeterfreak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-05 21:51

kompjoeterfreak

Kompjoeterfreak

Topicstarter
Vreemd, maar waar!

Ik kreeg de opdracht een computer samen te stellen voor een kennis.
Ik heb zelf op dit moment de GA-8N-SLI Royal, waarop een Pentium D 920 2,8 ghz draait.

Nu wilde ik voor mijn kennis het volgende kopen
Gigabyte GA-8N-SLI Pro
Pentium D 950 3,4 ghz

Nu keek ik per toeval even op de gigabyte site en wat zie ik staan:
Beide moederborden (Royal alswel Pro) ondersteuning beide de 2,8 ghz en de 3,4 ghz niet.
Ik werk nu dus al een half jaar op een systeem, gebaseerd op een moederbord/processor-combinatie welke niet werkt!

Vreemd?

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:39
kompjoeterfreak schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:05:
Ik werk nu dus al een half jaar op een systeem, gebaseerd op een moederbord/processor-combinatie welke niet werken!
Hier de waarheids-politie. Je dient ter plekke je systeem te vernietigen en jezelf te melden bij het dichtstbijzijnde politiestation. Dit er bescherming van de waarheid.

Even serieus. Als het werkt zou ik niet klagen, maar wellicht kun je een mailtje naar Gigabyte sturen? Over het algemeen ondersteunen moederborden alle processors waar ze de FSB-protocol, FSB-Frequentie en Core-voltage van kunnen leveren. Ook al wil dat niet zeggen dat ze de processor ook herkennen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• kompjoeterfreak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-05 21:51

kompjoeterfreak

Kompjoeterfreak

Topicstarter
Maar waarom werkt mijn systeem dan al zo lang perfect?
Moet ik nu de aanschaf van de 3,4 ghz (950) wel of niet overwegen?