Toon posts:

[Antec behuizing] schroeven passen niet voor hdd tray

Pagina: 1
Acties:
  • 1.099 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een Antec LifeStyle Sonata II (ATX, 450W, Zwart) behuizing gekocht met nog een andere zooi componenten voor mijin nieuwe pc..

Maar nu ik mijn harde schijf in de kast wil bouwen (in die mooie trays die speciaal voor in zitten) lijkt het alsof de bijgeleverde schroeven (die lange) niet door de gaatjes van tray kunnen.. Mij lukt het in ieder geval niet..

Moet ik deze gaatjes iets uitboren, of doe ik iets fout??

Let op: dit heeft dus nog niks met het monteren van de harde scijf op zich te maken.. ik krijg de schroeven gewoon niet door de gaatjes van de trays

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
Ik liep ook tegen een soortgelijk probleem aan met mijn P160 kast. Alleen kreeg ik meerdere soorten geleverd, en er is een soort schroef (ik ben geen timmerman dus ik ken niet de naam) met een kruiskop en een platte rand eromheen. Deze paste perfect.

Lijkt me sterk dat je geen passende schroeven hebt gekregen.

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:19
Volgens mij doe je iets fout, ik heb de hdd gewoon erin kunnen schroeven met de bijgeleverde schroefjes.....
Ik zou zeker de boel niet gaan uitboren

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:05

Klippy

Still Game

Heb je een foto?

ik ken die kast verder niet, maar die trays zijn toch gemaakt om je HD er zonder schroeven snel in en uit te kunnen halen meestal, dus heb je ze wel nodig? Normaal is het HD in de geleiders schroeven en alles gewoon in de tray schuiven tot het vastklikt en klaar.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

heb je geen plastic strips in het pakket ? want nieuwere kasten hebben van die strips die je eerst op de drives vastschroeft en dan kun je deze in de geleiders schuiven en klikken deze zelf vast
waardoor je makkelijk je hd of drives er uit kan trekken wanneer het nodig is inplaats van alles los te schroeven maar ben niet bekend met die kast maar heb dit laatste tijd vaak gezien bij de beter merken

Verwijderd

Topicstarter
sorry iedereen... ben nogal errug dom geweest.... ik dacht nog teveel in de 'oude' kasten en dacht dat de schroeven er aan de zijkant in moesten.... maar dat had sowieso nooit gekund, omdat (door de uitstekende kop van de schroeven) hij dan niet meer in de tray paste....

maw: de schroeven moesten er aan de onderkant in door de rubbers heen..

probleem opgelost!! :)
Pagina: 1