Toon posts:

recovery limited user passw in XP2

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb er wel hieren daar gelezen maar ben er nog niet uit. I ben de admin op de pc van mijn neefjes en nichtjes. Heb natuurlijk de admin rechten en passwords. Kan natuurlijk ook de password resetten van de limited account.

Maar kwestie deze wilt mijn zus ff graag weten wat de zoontje mee bezig is dat hij de behoefte had de password te verandere. Kan iemand mij dus helpen hoe ik dan zonder te resetten van zijn password toch in zin account binnen kom. Ik wil natuurlijk dus dan ook dat hij gewoon ff niet weet dat "oompje" het weet.

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03 19:58
onder nt4 kon je de sam nog kraken, maar dit was een kloteklus.

Waarom geef je hem niet een ander wachtwoord (wegens "systeemwerkzaamheden") en stel je in dat hij dit niet kan wijzigen?

vereweg het makkelijkst.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:21
Lijkt op dit topic : [XP] Admin inloggen als gebruiker

Verwijderd

Topicstarter
kwtemp schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:13:
onder nt4 kon je de sam nog kraken, maar dit was een kloteklus.

Waarom geef je hem niet een ander wachtwoord (wegens "systeemwerkzaamheden") en stel je in dat hij dit niet kan wijzigen?

vereweg het makkelijkst.
Laatste tijd heeft hij zoveel uitgehaald dat we voorlopig ff willen weten wat hem nu beizghoudt....vandaar ...zodra ik het ga resetten dan is dat element of surprise weg

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03 19:58
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:15:
[...]

Laatste tijd heeft hij zoveel uitgehaald dat we voorlopig ff willen weten wat hem nu beizghoudt....vandaar ...zodra ik het ga resetten dan is dat element of surprise weg
ok, simpel, keylogger installeren.

Verwijderd

Als je als admin bent ingelogd dan kan je alles bekijken.

Alle (msn) logboeken, History en folders zijn benaderbaar.
Zo kan je alles controleren als je dat wilt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hier werken we niet aan mee - toegang krijgen tot een account zonder dat je daar sporen van achterlaat willen we niet op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.