Wachten op directx10?.....

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03-2025
Hallo,

Ik ben net nieuw hier en meteen al een vraag ;)

Ik ben van plan om binnenkort mijn pc een upgrade te geven naar een duocore2 (intel). Maar zit nog te dubben of ik ook een upgrade moet gaan uitvoeren van mijn videokaart. Op dit moment gebruik ik nog een Asus 6800GT V9999 maar met Crysis in het vooruitzicht wil ik graag wachten op de aankomende directx10 kaarten.
Heeft het zin om hierop te wachten of worden deze kaarten als ze uitkomen onbetaalbaar en kan ik beter nu al overgaan op bijvoorbeeld een X1900XT.
Is het wachten op de eerste generatie directx10 kaarten het wel waard?
Alvast bedankt voor de reacties!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De eerste DirectX-spelletjes komen over, schat ik, anderhalf á 2 jaar.
Dus ik zou zeggen: Nee, je hoeft niet te wachten op die kaarten.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• 601jean
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 11:12
Je kan nu beter nog van een X1900XT genieten want de dx10 games zullen nog wel een tijdje op zich laten wachten.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
  • Die eerste generatie wordt énorm duur..
  • Er zullen in het begin nog maar weinig spellen voor zijn
  • Nu wordt je Conroe genekt door je videokaart, zolang je nog geen nieuwe hebt
  • Je moet ook weer Vista gaan kopen enzo..
Nee dus, nu een lekkere videokaart kopen, en over 2/3 jaar gewoon upgraden (evt. ook wat nieuw geheugen in je PC, etc.)

Bovendien kun je de eerste 5 jaar vanaf nu toch wel alle nieuwe games op DX9 zetten, nu kun je vaak zelfs nog DX7 selecteren. Bang voor niet kunnen gamen hoef je dus ook niet te zijn :)

[ Voor 20% gewijzigd door TheZeroorez op 08-08-2006 16:13 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hier zijn al meerdere topics over geweest. Maak de volgende keer even gebruik van de Search voordat je een topic start.
Verder heet ik je welkom op GoT. :)
Neem voor de zekerheid ook even de Algemene Gedragsregels en de Policy door als je dat nog niet gedaan hebt.
Dan maak je vast een goede start! :D

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.