Tsja, dit is wel redelijk balen.... heb perongeluk waarschijnlijk iets aangeklikt, en heb nu een onbruikbaar systeem.
Wat er gebeurd is:
- Taakbeheer is niet meer te bereiken
- Uitvoeren kan niet meer
- .reg files zijn ineens textbestanden
- Register kom ik niet meer in, foutmelding geeft aan dat het niet mogelijk is weges restricties
- Command prompts worden direct afgesloten
- Security policies zijn totaal niet meer te wijzigen
- Bepaalde instellingsvensters sluiten direct af
- Veel popups met bepaalde spyware sites
Het leuke is dat het geinstalleerd is op een RAID set, dus herinstallatie gaat helaas niet, heb niet meer de CD met ingebouwde driver, en ook geen floppydrive. Echt supergaar dus...
Bijkomstig is dat ik ook niet meer kan opstarten, krijg dan ineens een bluescreen wanneer ik in Windows ben. Veilige modus biedt ook geen uitkomst, kom daar ook niet in taakbeheer, en kan ook niets uitvoeren.
Ik zou graag die zogenaamde "Restrictions" weg willen krijgen, dit is echt SUPERvervelend. ANders zit er helaas niets anders op dan opnieuw mijn XP cd te nLiten en drivers toe te voegen..
Alle hulp is welkom, ten einde raad hier...
Wat er gebeurd is:
- Taakbeheer is niet meer te bereiken
- Uitvoeren kan niet meer
- .reg files zijn ineens textbestanden
- Register kom ik niet meer in, foutmelding geeft aan dat het niet mogelijk is weges restricties
- Command prompts worden direct afgesloten
- Security policies zijn totaal niet meer te wijzigen
- Bepaalde instellingsvensters sluiten direct af
- Veel popups met bepaalde spyware sites
Het leuke is dat het geinstalleerd is op een RAID set, dus herinstallatie gaat helaas niet, heb niet meer de CD met ingebouwde driver, en ook geen floppydrive. Echt supergaar dus...
Bijkomstig is dat ik ook niet meer kan opstarten, krijg dan ineens een bluescreen wanneer ik in Windows ben. Veilige modus biedt ook geen uitkomst, kom daar ook niet in taakbeheer, en kan ook niets uitvoeren.
Ik zou graag die zogenaamde "Restrictions" weg willen krijgen, dit is echt SUPERvervelend. ANders zit er helaas niets anders op dan opnieuw mijn XP cd te nLiten en drivers toe te voegen..
Alle hulp is welkom, ten einde raad hier...
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600