Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Moet ik mijn case blauw of rood verven?

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De aldaar zichtbare combinatie van de in de topictitel gebezigde woorden doen vermoeden dat ik van jullie verlang mij te voorzien van een advies omtrent de kleurkeuze voor mijn case. Dat vermoeden is geheel correct. Ik zal allereerst wat pro-en contra-argumenten opwerpen voor beide kleuren. Enerzijds staat blauw tot de 'nous' als een ladder staat tot een ei, daartegenover staat dat de betreffende kleur een ontegenzeggelijke, welhaast spirituele aantrekkingskracht heeft op mijn pre-volwassen sensibiliteit betreffende de ongenaakbare positie van Thomas van Aquino. Ter verduidelijking; de kleur van de hieronder afgebeelde lucht is blauw.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/64/Ucello2.jpg
Voorts is het mijn taak de positie van de kleur rood, zodanig als potentiele kleur van mijn case, uiteen te zetten. De emoties die 'scharlaken', een benaming die bij tijd en wijle aangepast wordt door later nader te bepalen lui, bij mij opwekken zijn als die bij een purperen zilversnits zouden worden opgeroepen door een onbepaalde hoeveelheid (zogezegd 'een stuk') kaas, ware hij (de zilversnits) existentieel. Evidentelijk is dat de emotie die door bepaalde volksleden wel ten uitdrukking wordt gebracht door het verbaal kenbaar maken van de linguitische constructie 'Hm, lekker!', al dan niet vergezeld van een idioot, archaisch gebaar dat het heen en weer bewegen van de hand naast het oor behelst. Tenslotte wil ik vertonen een zogenaamde smiley die voor het leeuwendeel wordt beheerst door de onderwerpzijnde, zoals de Fransen zouden zeggen, couleur. :(

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Probeer je nou met moeilijke woorden en zinsopbouw gewoon de domme vraag te stellen: "welke kleur moet het worden, want ik kan zelf niet kiezen" en zo een eigen topic te rechtvaardigen?

:?

[ Voor 12% gewijzigd door momania op 08-08-2006 15:18 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:50

Nik

Ik zou 'm roze spuiten :+

Omg wat een onduidelijke post, nofi, maar ik stopte al met lezen na 3 zinnen... tevens zijn dit soort topics niet echt gewenst op GoT, aangezien je toch zelf zal moeten kiezen, en wij eigenlijk geen keuze voor je kunnen maken (heb je soms geen eigen mening of voorkeur?). :?

Ik lees net je posthistory, met je aangemaakte topics, en ik vraag me serieus af of jij in het dagelijks leven ook zo praat _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Nik op 08-08-2006 15:19 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bruin.

Dit topic is waardeloos zonder poll.
Poll: Welke kleur moet de TS zijn kast verven?
Rood
Blauw
Geel
Bruin
Beige
Zwart
Groen
Oranje
Paars
Roze
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=141566&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 98% gewijzigd door Noork op 08-08-2006 15:58 ]

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:14
Het is overduidelijk dat deze persoon zich verveelt en ons graag ziet reageren op dit onnozele topic.

[ Voor 96% gewijzigd door Joep op 08-08-2006 15:26 ]

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:24

Brazza

Byte me!

Misschien iets meer voor W&L? Of HK? De boodschap snap ik niet helemaal. Keuzes maak je zelf, als je wil discusseren welke gevoelens welke kleur op roept is casemodding niet de juiste voor je.

Btw welke case gaat het om?

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-11 15:52

yGiDoRp

Sawasdee

beige

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

don't do drugs.... :O

• ThemNuts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-04 16:16
blauw met rode stippen, in de prehistory ook genaamd als BOLLEN. Daar dit het stereotype verbreekt is er sprake van een cojunctie van gehelen die leid tot een samenvloeien van de charisma... zeveraar

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:30

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

zwart als de nacht, en dan een schakering aan rode en blauwe ledjes, die met het ritme van de 7e van Beethoven aan en uit schakelen.

Wat een onzin topic. Zet het of in begrijpelijk Nederlands of post helemaal niets.

Hier kon uw advertentie staan

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:30
Zwart is geen kleur ;)

Hej. ik dacht dit HK was :(

[ Voor 42% gewijzigd door wisselwerking op 08-08-2006 16:05 ]

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
ik weet niet wat je hebt gesnoven, maar geef mij ook is wat van dat spul?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

The Widow Maker schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:30:
grondverf/primer denkt ikke, welke kleur bevat minder chemicalien? blauw of rood? die moet het worden denk ik :X

* floriske.nl excuseerd voor deze post, maar kon het niet laten O-)

Verwijderd

The Widow Maker schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:30:
_/-\o_

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ben je soms een ambtenaar ? Die gebruiken ook altijd onnodig van die moeilijke woorden.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:46

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Kun je niet kiezen tussen rood of blauw? Dan maak je hem toch paars?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
als echte nederlander recht tussendoor dan word hij wit :+

Verwijderd

Topicstarter
DECOY88 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:09:
als echte nederlander recht tussendoor dan word hij wit :+
Oh ja, Nederlanders worden gekarakteriseerd door hun neiging 'recht tussendoor' te gaan.

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

De meest brilliante TS die ik ooit heb gezien. Mijn baas was minder blij met me, heb 20 minuten op mijn toetsenbord gelegen van het lachen! Ik dank je!

Gruwelijk gejatte Icoon!

• hankleppe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Om een significant verschil te zien tussen blauw en rood moet je niet kleurenblind zijn. Als er kleurenblinden je kast zien zullen ze een poepkleur zien.
Is het niet makkelijker om de kast roze te spuiten, zodat het er voor een kleurenblinde er groen uitziet, wat dan weer goed bij de draak past...

<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:50

Nik

Lol @ antwoord na al die reacties :+

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-11 14:46
meng blauw en rood (wordt waarschijnlijk paars omg) maak het op zun minst leesbaar of heet je ook balkenende met je dure taal.

• Chiel
  • Laatst online: 20-11 23:02
Ik hoop echt dat dit topic geinig bedoeld is :X Maar hij is zeker wel grappig _/-\o_

• Valar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:15
Janoz schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:04:
Kun je niet kiezen tussen rood of blauw? Dan maak je hem toch paars?
^^ with stupid

Hoewel de kleur wellicht anders doet vermoeden, is paars in het kerkelijk jaar het symbool voor soberheid en inkeer. Iets dat je zou kunnen aanspreken vanwege de
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:15:
welhaast spirituele aantrekkingskracht (...) op mijn pre-volwassen sensibiliteit betreffende de ongenaakbare positie van Thomas van Aquino.
Verder is Paars een leuk dorpje ergens in Frankrijk met een bescheiden inwonertal.

Ik mis trouwens de inhoud van de case in je TS. Wellicht dat de kleurstelling van verschillende onderdelen in je case de adviezen van de alhier ronddwalende tweakers zouden kunnen beinvloeden ;)

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:36

Oof

Kijk naar de naam van de ts en het is mij geheel duidelijk. lauWIETje

[ Voor 51% gewijzigd door Oof op 08-08-2006 20:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn mening als authoriteit beschouwend, is het absoluut geoorloofd als volgt te spreken. Jullie behandelen mij als ware ik een nar! Het aantal betekenisvolle responsen dat mij deelachtig geworden, bedraagt niet meer dan het aantal volgende afbeeldigen van een koe (minder behoort overigens wel tot de mogelijkheden). }:O }:O }:O }:O }:O

Ter herstelling (dat wil zeggen; herhaalde ponering) van mijn vraag verwijs ik naar mijn openingsrelaas.

• Chiel
  • Laatst online: 20-11 23:02
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:49:
Prachtig verhaal in verantwoord Nederlands
lol ik kom niet meer bij _/-\o_

[ Voor 55% gewijzigd door Chiel op 08-08-2006 20:57 ]

Verwijderd

Ik zou persoonlijk blauw nemen!

Dat je amper serieuze reacties krijgt ligt hoogstwaarschijnlijk aan je middeleeuwse schrijfstijl, je TS leest alsof je één of andere deerne het hof aan het maken bent. Get real mate and write like a normal human being!!!!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Alhoewel ik ten zeerste instem met het feit dat de kwestie die in deze topicstart aangekaart wordt, een lastige is, en ik zeker ook niet de moeite die in het opzetten van dezes wil trivialiseren, heb ik echter een mededeling. Hoewel het enigszins aan de superfluide kant is, wil ik erbij zeggen dat deze mededeling tegen alle misschien gewekte verwachtingen geen advies tot het opbrengen van een bepaalde kleur bedekking is; neen, deze mededeling is van een meer huishoudelijke aard. Ondanks dat er in dit mooie subforum plaats is voor naast honderdeneen onderwerpen ook nog eens van alles en nog wat, ben ik toch bang dat de vraag die onze gewaardeerde medemens Lauwietje stelt toch alleen door zijn eigen inzichten in de materie bepaald zouden moeten worden: hoezeer wij ook zouden mogen willen, helaas zijn wij in dit tranendal wat wij 'leven' noemen niet de eigenaar van de zeker begerenswaardige kast van de starter dezes topics. Omdat wij ook niet het genoegen mogen beleven om er voor langere tijd tegenaan te mogen kijken, denk ik niet dat het aan ons, de lezers van dit nobele subforum, uitbesteed is om een keuze of zelfs advies uit te brengen.
(Ter waardering van de taalkunstenarij van dit topic heb ik de keuze sterk overweegd om het topic een verhuizingsactie te laten ondernemen naar het forum wat in de context van GoT velerwijs en door deze en gene als 'HK' word aangeduid, echter wees een blik in de admin uit dat de weledele heer (of dame, alles behoort tot de mogelijkheden in de virtuele ruimte van het Internet) Lauwietje nog niet het genoegen heeft mogen beleven om toegang hiertoe te verkrijgen.)

Omdat woorden in deze zaak mij op dit moment te kort schieten, denk ik dat ook ik een uitstapje zal moeten nemen in de onnoemelijke schat van culturele historie van deze aarde, en mijn post in deze thread zal moeten verrijken met niet duizend woorden, edoch een detail van een schilderij van (tot mijn groot ongenoegen) een mij in het heden onbekende schilder. De inhoud spreekt echter boekdelen:
Afbeeldingslocatie: http://sprite.student.utwente.nl/~jeroen/tmp/lockschilderij.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Sprite_tm op 08-08-2006 21:17 ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.