Vorige week heb ik een Sony Ericsson K800i gehaald bij de Media Markt i.c.m. een HI-30 abonnement.
De registratie in de winkel is goed verlopen en na 48 uur zou mijn oude pre-paid kaart zijn omgezet naar een HI-30 abonnement.
Na 3 dagen was ik echter nog steeds pre-paid en heb ik gebeld met Hi.
Zij vertelden mij dat mijn abonnement was afgewezen omdat de adresgegevens niet correct waren.
Die man van de klantenservice vroeg verbaast: heeft u al wel een toestel dan??
In het kort komt het er op neer dat de Media Markt mij een gratis toestel heeft meegegeven.
Volgens mij is deze situatie normaal niet mogelijk en zou bij de registratie in de winkel al moeten blijken dat mijn adresgegevens niet kloppen.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
De registratie in de winkel is goed verlopen en na 48 uur zou mijn oude pre-paid kaart zijn omgezet naar een HI-30 abonnement.
Na 3 dagen was ik echter nog steeds pre-paid en heb ik gebeld met Hi.
Zij vertelden mij dat mijn abonnement was afgewezen omdat de adresgegevens niet correct waren.
Die man van de klantenservice vroeg verbaast: heeft u al wel een toestel dan??
In het kort komt het er op neer dat de Media Markt mij een gratis toestel heeft meegegeven.
Volgens mij is deze situatie normaal niet mogelijk en zou bij de registratie in de winkel al moeten blijken dat mijn adresgegevens niet kloppen.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?