Wat vooraf ging.
Ik was bezig met de computer van me zus aan het schoonmaken.
Eerst gewoon schrijfopruiming waaronder ook oude bestanden comprimeren.
Hier ging het mis, hij bleef hangen.. niks wou meer muis zat vast.
Dus gereset en windows laadde gewoon (overigens voordat dat scherm komt krijgt die computer allemaal ììììììììììììììì tezien, lange reeks over het scherm heen). Na het laden krijg ik nou ineens een blauwscherm en start die direct opnieuw op. Het blauwe scherm flikkert heel snel waardoor ik niet kan lezen wat er staat. In veilige modus werkt ie trouwens perfect en ben nu aan het backuppen via netwerk.
Overigens kan een nieuwe installatie niet kwaad maar aangezien de pc niet van mij is en m'n zus op vakantie..
Het gaat hier om een AMD 2000+ met FX5700 en 512+265geheugen..
Ik was bezig met de computer van me zus aan het schoonmaken.
Eerst gewoon schrijfopruiming waaronder ook oude bestanden comprimeren.
Hier ging het mis, hij bleef hangen.. niks wou meer muis zat vast.
Dus gereset en windows laadde gewoon (overigens voordat dat scherm komt krijgt die computer allemaal ììììììììììììììì tezien, lange reeks over het scherm heen). Na het laden krijg ik nou ineens een blauwscherm en start die direct opnieuw op. Het blauwe scherm flikkert heel snel waardoor ik niet kan lezen wat er staat. In veilige modus werkt ie trouwens perfect en ben nu aan het backuppen via netwerk.
Overigens kan een nieuwe installatie niet kwaad maar aangezien de pc niet van mij is en m'n zus op vakantie..
Het gaat hier om een AMD 2000+ met FX5700 en 512+265geheugen..