Toon posts:

uploaden van website met draadloos internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, sinds kort zijn onze computers (2desktops en 1 laptop) voorzien van draadloos internet.
Ik gebruik een router van belkin en 2 netwerkkaarten van belkin in de desktops. Telkens wanneer ik onze webiste wil uploaden gaat dit ontzettend traag zodat het bijna 10 minuten duurt per pagina. Voor hat draadloos internet aanwezig was werkte dit wel allemaal goed. Aan wat kan dit zoal liggen? Of wat moet ik ondernemen zodat we de website wel terug op het net krijgen? Wij zijn gefactureerd bij scarlet.
Alle gegevens zijn goed ingegeven in de router en op de computer zoals het hoort.

Alvast bedankt voor de hulp. _/-\o_ _/-\o_

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Als je eens je uploadsnelheid test op bijv www.speedtest.nl met en zonder kabel is er dan ook een wezelijk verschil ?

Die router is nieuw neem ik aan hiervoor gebruikte je een ander? Welke router is het precies?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-01 06:12

Cio

Ik zou zeggen test of dezelfde PC met een draad op dezelfde router dit probleem ook heeft. Nee? Dan is je wlan brak. Ja? Dan is het de router (pasv v.s. active ftp)

Je geeft zelf al aan waar het probleem mogelijk zit. Ik zou zeggen, zoek uit precies waar/hoe/wanneer!

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Alvast bedankt voor de gedane moeite,

Ik heb dus de snelheid getest: zowel zonder als met kabel is de uploadsnelheid 38kByte/sec en de downloadsnelheid 338kByte/sec.

De router die ik gebruik is inderdaad nieuw en van het type Belkin, draadloze G-router met ingebouwde modem, 802.11g.
Het probleem doet zich altijd voor bij het uploaden van bestanden.

en cio wat bedoel je precies met dit: (pasv v.s. active ftp)??

bedankt _/-\o_ _/-\o_

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Er zijn 2 soorten FTP verbindingen: Active of Passive (pasv). Vaak als je achter een router zit, werkt alleen passive mode.

Welke FTP client gebruik je eigenlijk?

offtopic:
Welkom op GoT, trouwens :w

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 09-08-2006 11:18 ]

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Waar kan ik die FTP-client vinden?

Merci _/-\o_ _/-\o_

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:00:
Hallo,

Waar kan ik die FTP-client vinden?

Merci _/-\o_ _/-\o_
Het is een vraag aan jou ;) welke FTP client gebruik je om te uploaden ? Dus met welk programma ? Gewoon standaard Windows of iets als CuteFTP ?

Het ligt trouwens niet aan het draaloze dus ,maar aan je router.

[ Voor 9% gewijzigd door Herby op 09-08-2006 12:19 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Topicstarter
Ahzo, khebbet door.

Ik gebruik FTP Commander 7.40. Ik heb dit programma voordat ik draadloos internet had ook al gebruikt en toen werkte dit prima.

Als het aan de router ligt, kan ik dit probleem dan oplossen of moet ik mij dan een andere router aanschaffen?

Bedankt _/-\o_ _/-\o_

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kan controleren of er een firmware update te krijgen is voor je router. Maar als je deze router van je provider hebt gekocht, dan kun je deze ook eens vragen wat het zou kunnen zijn.

offtopic:
Please, je hoeft niet steeds te groeten en ons te aanbidden met de _/-\o_ -smiley. Op GoT doen we elkaar zowiezo altijd de groeten, dus je hoeft het er niet bij te zetten :)

[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 09-08-2006 13:11 ]

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Op de website van Belkin vind ik precies geen firmware of misschien zie ik erover. Zijn er mogelijk nog andere websites waar ik dit kan dowloaden?

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-01 06:12

Cio

Probeer eens UPnP (universal plug and play) op je router in te schakelen of anders in de connection opties van je FTP client pasv modem aan te zetten.

Ook kan je kijken of een andere ftp client (ik hou het zelf bij smart ftp) of zelfs IE (ftp://username:password@serveradres) heb beter doet.

[ Voor 0% gewijzigd door Cio op 10-08-2006 12:15 . Reden: spelfoutje ]

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Pagina: 1