Toon posts:

Inloggen in andere outlook gebruikers

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons bedrijf zijn wij overgegaan van Outlook naar Groupwise. Bij Groepwise kun je doormiddel van een pad C:\NOVELL\GroupWise\GrpWise.exe a/@u-? inloggen in andere email boxen van gebruikers. Onze vraag: Is er ook zoiets met Outlook? Zodat wij op afstand de email boxen kunnen beheren en bekijken?

Alvast bedankt

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ja dat kan. STaat volgens mij ook gewoon in de handleiding van outlook btw.
Gebruikers moeten dan machtigingen op hun mailbox geven - of je moet ze als admin zelf zetten. Vervolgens kun je via het menu Bestand - Openen boxen van andere gebruikers openen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is niet wat wij bedoelen, dat is inderdaad wel duidelijk. Maar in Groupwise (Noveel) kun je echt helemaal inloggen in een andere mailbox. Anders moeten wij 5000 gebruikers toevoegen, beetje veel he?!

Bedankt.

Verwijderd

Even los van of wat je wil mogelijk is, zoiets zoek je toch uit voordat je overstapt ?

Verwijderd

Topicstarter
Het zou gewoon leuk zijn als het zou kunnen !

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-04 23:34
misschien via sudowin?

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe werkt dat?

Verwijderd

Ik denk dat hij het volgende bedoeld:
Inloggen in de postbus van een andere gebruiker zonder gemachtigd te zijn. Bij Novell Groupwise kan dit door een paar extra parameters achter de snelkoppeling te plakken. Dit werkt natuurlijk alleen als de gebruiker geen wachtwoord heeft ingevuld in Groupwise.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar of dit met Outlook mogelijk is :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:13

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En wat heeft dit in hemelsnaam te maken met Netwerken :?

Misschien dat je met een betere topicstart in CSA nog verder komt maar voorlopig zou ik zeggen, gebruik google eens.
En voordat je 5000 mensen wilt gaan toevoegen als gemachtigden, kijk eens naar groepen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.