Toon posts:

Hoeveel herrie maakt Cyberdrive 52x ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n huidige CD Rom speler ( product X) is gaar geworden en ik moet dus een nieuwe kopen.

Uit een test komt de Cyberdrive 52X er goed uit. Als nadeel wordt het geluidsniveau genoemd.

Wie heeft ervaring met deze speler of kan ik beter een ander merk / type uitzoeken

Ik heb alleen een CD-Rom speler nodig, heb al DVD en brander en de kosten moeten niet te hoog oplopen ( dus geen Kenwood).

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb op dit moment een AOpen 48X en dat vind ik al pokkeherrie... Ik ben zelf ook op zoek naar een snelle, stille drive, maar zo'n Kenwood hakt er wel in he?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Eerlijk gezegd is hij voor de PC van mijn 2 kinderen. Die hakken er behoorlijk op los.

Ik zoek dus een goedkope, stille ( die PC staat in de huiskamer) CD-Rom speler die ook nog eens niet te kieskeurig is met de schijfjes.

De kinderen ( 4 en 5 jaar) gaan tenslotte niet altijd even netjes met de schijfjes om ( Ik zeg het nu heel voorzichtig)

Ik verdenk ze ervan dat ze deze schijfjes als frisbee gebruiken, hetgeen absoluut verboden is (behalve uiteraard die irritante compuserve schijfjes :))

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

De cyberdrive 48x maakt iig het geluid van een opstartende straaljager.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

koop in ieder geval geen aafrey..daar ontploft alles in!
cyberdrive is ook niet de eerste keus..
neem dan een nec of zo!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan helaas geen NEC ( althans geen normale speler) in de pricewatch vinden, dat maakt het zoeken er niet makkelijker op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het een LG wordt.

Niet echt een van mijn favoriete topmerken ( geen ervaring mee, alleen een gevoel), maar als ik alle topics en testen zo eens doorlees is het geen slecht product.

Verwijderd

je zou ook eens wat zaakjes kunnen bellen om te vragen of ze toevallig nog een 32 Speed hebben ofzo, scheelt ook aanzienlijk in het geluidniveau. Mijn ervaring is dat een 32x nog altijd beter leest dan de huidige 52x spelers, omdat een moeilijk leesbare cd (welke ik nogal eens krijg) veel meer tijd kost in een snelle speler als in een langzamere (mn brander leest deze vaak het makkelijkste dus :))

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb nu een cyberdrive 24 speed in mijn server
Die maakt een pokke herrie, maar hij leest wel heel goed!

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Mijn ervaring met Cyberdrive is dat dat kreng na 2 maanden niets meer pakt :(
en terwijl ie bij 90% van de cd's weigert maakt dat ding nog een teringherrie (zelfs als ie de cd's niet slikt) :(
Ik koop echt geen cyberdrive meer.... ikzelf heb nu een aopen (die slikt tot nu toe nog alles maar hij maakt wel nog een hoop herrie)
Als je een stille cdrom wilt hebben kun je ook een oudere pakken... 16 speed of zo (als die nog te vinden zijn :))

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 29 januari 2001 00:50 schreef Evolution het volgende:
Ik denk dat het een LG wordt.

Niet echt een van mijn favoriete topmerken ( geen ervaring mee, alleen een gevoel), maar als ik alle topics en testen zo eens doorlees is het geen slecht product.
ik heb hier een LG DVD drive en een CD-ROM drive en ze doen het allebij errug goed je hoord ze niet

owja de CD-ROM drive is 48x
en de DVD drive 8x40

Verwijderd

Topicstarter
OK, het is voor mij helemaal duidelijk geworden.
Het wordt een LG

Iedereen bedankt voor zijn reaktie

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik probeer mensen gewoon te behoeden voor Cyberdrive cdroms ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Ze zullen bij Cyberdrive of hoe die tent ook mag heten, niet blij met je zijn, maar dar zullen ze het wel naar gemaakt hebben!

Verwijderd

Cyberdrive is ook heel slecht...
Ik heb een Cyberdrive 240D 24speed...Tegenwoordig, en dat is al een paar maanden zo, kan hij veel cd's niet meer goed lezen of helemaal niet, moet hij lang laden, en maakt hij ongelooflijk veel herrie (zie andere topic in dit forum over mijn cyberdrive 240D :))

Ik weet niet hoe het zit met andere cyberdrives; misschien dat sommige wel goed zijn, maar ik vertrouw er in ieder geval niet in.

Het gekke is trouwens dat het echt niet aan de cd's ligt, want dat zijn soms spiksplinternieuwe cdrommetjes...

Verwijderd

Je moet gewoon een ASUS 50x kopen!

deze lezen echt alles.....zelfs als er krassen op staan. Hij is gewoon supper snel....en zo duut is hij op dit moment niet eens!!!! ik zou zeggen ga voor de asus!
Pagina: 1