[powerpoint]Presentatie 90 graden gedraaid op win95 machine

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Ik heb een win95 laptop welke ik aan een monitor koppel. Deze monitor komt in portrait mode te staan.
Nu wil ik dat de presentatie uiteraard ook in portrait mode komt te staan.

De videokaart van de laptop ondersteund dit niet, Pivot Pro vereist dat op een windows 95 machine microsoft Plus! draait, wat ik niet heb.

Zijn er nog andere manieren/software tools? Google geeft helaas niet de juiste hits als ik op monitor/rotation/enz zoek...

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
ultramon :?

win95...* Zwelgje mompelt iets over steentijd

[ Voor 76% gewijzigd door Zwelgje op 08-08-2006 21:07 ]

A wise man's life is based around fuck you

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je zoekt een pivor driver voor de externe video uitgang van je laptopje onder win95, maar je post niets over grafische kaart e/o laptop? Je zou het eens in software algemeen of in videoplanken & beeldkanonnen kunnen proberen, maar ik zie zo 1-2-3 niet wat dit met officesuites te maken heeft. Behalve dan dat je blijkbaar PP open hebt staan op dat moment.

Anyway, in plaats je topic te verplaatsen sluit ik hem, want ik vermoed dat ook in CSA e/o vp&bk de vraag naar wat voor grafische kaart er in je laptopje zit ook meteen boven komt drijven. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.