Hey Tweakers, ik heb laatst Final Fantasy VIII geleend van m'n broer. De PC versie. Toen ik hem geinstalleerd had was alles nog oké, ik had ook speciaal voor dit spel een USB Dual Shock Controller gekocht. Maar toen ik het spel laadde. Alles was in 16 bits kleuren, het geluid was MIDI, die codec was ook nog verrot, want die MIDI's hakkelde om de haverklap. Ik had erge lag etc. Ligt dit aan het spel zelf? Mijn computer is verder perfect en ik denk niet dat die game te zwaar is voor m'n pc.
System Requirements
Intel Pentium 200MHz or Higher
32MB-RAM
4MB Videocard
CD-Drive, Dx6.1
300MB
Mijn Specs
AMD Athlon 64 X2 3800+
1024MB-RAM
512MB Videocard (X1900XTX)
DVD-Drive 16×
ongeveer 190GB
Zoals je ziet is bij mijn systeem alles ca. 100× beter/sneller.
Oftoewel, die systemrequirements zijn verwaarloosbaar. Maar waarom heb ik deze problemen dan? Kan ik die MIDI's niet omzetten naar mp3's, want de PSX-versie is kwa formaat nog kleiner en heeft wel allen muziek van MP3 kwaliteit. Eventueel wil ik die .exe van het spel wel tweaken om mp3s af te spelen, want ik heb toch de soundtrack van het spel
. Verder reageert hij traag op m'n controller en als in in de Config alles op low quality doe hakkelt hij ook nog. Help please o_O
System Requirements
Intel Pentium 200MHz or Higher
32MB-RAM
4MB Videocard
CD-Drive, Dx6.1
300MB
Mijn Specs
AMD Athlon 64 X2 3800+
1024MB-RAM
512MB Videocard (X1900XTX)
DVD-Drive 16×
ongeveer 190GB
Zoals je ziet is bij mijn systeem alles ca. 100× beter/sneller.
Oftoewel, die systemrequirements zijn verwaarloosbaar. Maar waarom heb ik deze problemen dan? Kan ik die MIDI's niet omzetten naar mp3's, want de PSX-versie is kwa formaat nog kleiner en heeft wel allen muziek van MP3 kwaliteit. Eventueel wil ik die .exe van het spel wel tweaken om mp3s af te spelen, want ik heb toch de soundtrack van het spel
i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060