Ik wil graag in het alpengebied gaan werken. Waarom? och, om heel veel redenen. De voornaamste is dat ik en mijn vriendin niet op ons leven willen terugkijken waarin we een heel leven lang hard hebben gewerkt en oud worden in onze geboorteplaats. En ik weet we dat het gras bij de buren altijd groener is, maar we zitten er aan te denken (en fantaseren!!) Ik een baan in de automobiel-industrie als software-engineer, en mijn vriendin die een gasthof of "zimmer-frei" runt.... Mooi toch?
Nu ben ik in het bezit van een MTS-wtb- en een HIO-diploma. Om duitse bedrijven aan te schrijven wil ik gaag het duitse equivalent van bovenstaande opleidingen hebben. Het lukt mij niet om een bevredigend antwoord te vinden. Weet iemand misschien de juiste vertaling hiervoor?
Nu ben ik in het bezit van een MTS-wtb- en een HIO-diploma. Om duitse bedrijven aan te schrijven wil ik gaag het duitse equivalent van bovenstaande opleidingen hebben. Het lukt mij niet om een bevredigend antwoord te vinden. Weet iemand misschien de juiste vertaling hiervoor?